راه اندازی سقف کشسان

بازسازی سقف با این راهکار مدرن (استفاده از سقف کشسان)

بازسازی و تغییر دکوراسیون یا یک طرح نو در آسمان در انداختن! چطور است با یک تغییر کوچک اما شگفت‌انگیز و جذاب شروع کنیم؟ هر مکانی که در آن احساس راحتی و آرامش کنید، خانة شماست و هر تغییری که بتواند به تقویت روحیه و رفع خستگی و آرامشتان کمک کند، قطعاً ارزشمند و زیباست.

گاهی تغییر کوچکی در نورپردازی، تمام فضای محیط را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، یا جابه‌جایی یک میز و صندلی، حتی چسباندن نقاشی‌های کودکتان به دیوار یا خرید یک شمع.

اما این بار برای تغییر فضای محیط، پیشنهاد بهتری داریم، بازسازی سقف با یک راهکار مدرن و جذاب. احتمالاً تا قبل از این مقاله، به سقف و تأثیری که در فضای خانه دارد فکر نکرده بوده‌اید؟ می‌دانستید یکی از ترفندهای معماران برای خانه‌های کوچک با زیربنای کم، افزایش ارتفاع سقف است؟

برای شما اگر از علاقه‌مندان به کهکشان و نجوم هستید و عاشق اسمان شب، می‌توانید یک آسمان شب زیبا و شبیه به نسخه واقعی آن داشته باشید، چطوری؟ تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نصب سقف کشسان

سقف کشسان

یکی از پدیده‌های خلاقانه و جذاب این روزهای صنعت ساختمان که به‌شدت محبوبیت بالایی پیدا کرده، سقف کشسان است. به زبان ساده، سقف کشسان، یک سقف کاذب است، یعنی یک سقف نمادین که بافاصلة کمی از سقف اصلی اتاق نصب می‌شود.

این سقف کاذب یا سقف کشسان جذاب، یک غشای پارچه‌ای مانند، سبک و با قابلیت کشسانی و به‌شدت منعطف و ترکیبی از ماده PVC و پلاستیک است. این ترکیبات باعث شده با گرم‌کردن، اندازة پارچه را به هر میزان که بخواهید متناسب با محیط موردنظرتان (سقف یا دیوار) تغییر دهید و با قراردادن آن بر روی پروفیل‌های مخصوص  با نام (رولینگ آلومینیومی)، آن‌ها را در محل موردنظر، ثابت قرار دهید.

سقف کششی با تکنولوژی روز

احتمالاً نصب آن را دردسرساز همراه با گردوغبار و کارهای ساختمانی و جابه‌جایی اثاثیه می‌دانید، اما نه! سقف کشسان هیچ رد خرابکاری از خود به جا نمی‌گذارد، فرایند نصب سقف کشسان اگر توسط متخصص آن انجام گیرد ممکن است سه یا چهار ساعت وقت بگیرد و نیازی هم به جابه‌جایی مبلمان و اثاثیه خانه نیست.

تماس با کارشناسان توسعه افراز هوراد :
02122057583
02126204203

سقف کشسان برای کجا و چه زمانی مناسب است؟

هر کجا که دوست داشته باشید یک تغییر بزرگ با کم‌ترین هزینه ایجاد کنید، یا یک محیط کاری جذاب‌تر بسازید، استفاده از سقف کشسان گزینة مناسبی خواهد بود.

اگر برای اتاق کودکتان دنبال ساختن یک فضای مناسب هستید، پیشنهاد توسعه افراز، استفاده از سقف کشسان چاپی است؛ چراکه می‌توانید با خلاقیت خود یا کودکتان هر طرحی را چاپ و بر روی آن اجرا کنید.

برای محیط‌هایی که بیش از حد گرم یا سرد هستند، یا فضاهای گرم و مرطوبی چون سونا و فضاهای ورزشی که امکان ضربه  به سقف وجود دارد، استفاده از هر نوع سقف کاذب یا سقف کششی اشتباه است.

نصب سقف کشسان را کی شروع کنم؟

بعد از اتمام کارهای ساختمانی و بازسازی محیط موردنظرتان، با مشورت با یک متخصص، نصب سقف کشسان را شروع کنید.

بدترین زمان برای نصب سقف کشسان؟

باتجربة تیم توسعه افراز بدترین زمان نصب، زمانی است که کارهای مربوط به دیوار و کف بنا تمام نشده است یا قصد پوشاندن دیواری با مواد تزئینی یا کاغذدیواری و غیره را دارید، در این حالت توصیه می‌کنیم صبور باشید و نصب سقف کاذب را به مرحله آخر واگذار کنید.

چه مزیتی نسبت به گچ‌بری‌های سابق یا سقف‌های معمولی دارد؟

شاید در نگاه اول، تنها مزیت سقف کشسان، زیبایی و اجرای نورپردازی‌های متفاوت با آن باشد، امانت! قضاوت عجولانه‌ای است.

ماندگاری و مقاومت بالا در برابر آسیب‌های مکانیکی، آب و رطوبت ویژگی مهم سقف‌های کشسان هستند که هیچ متریال مقرون‌به‌صرفة دیگری نمی‌تواند جایگزین آن شود، تیم توسعه افراز برای هر پروژة سقف کاذب اجراشده، ده سال ماندگاری آن را تضمین می‌کند.

پارچه‌های مورداستفاده برای سقف‌های کشسان در برابر رطوبت، حریق و گردوغبار مقاومت بالایی دارند، به‌گونه‌ای که پارچه سقف کشسان تحمل نگهداری صد لیتر آب را دارد و علاوه‌برآن نسوز هستند و مشتعل نمی‌شوند. سقف‌های کشسان عایق صوتی هستند.

آکوستیک بودن یا نبودن، مسئله این است!

سقف‌های کشسان همانند یک اسفنج بزرگ عمل می‌کند و  مانع سروصداهای مزاحم است، این قابلیت برای سالن‌های کنفرانس، استودیوها و همچنین در آپارتمان‌های خصوصی  برای اتاق‌خواب‌ها بسیار مفید و ضروری  است.

پس از نصب سقف کشسان، کل سازه آن اجازه می‌دهد تا آن را خارج کنید و دوباره در مکان دیگری نصب کنید و همین‌طور تمیزکردن آن به‌راحتی امکان‌پذیر است.

گاهی نیاز است که سیم‌کشی یا مجاری لوله‌ها و عیوب یا سطوح آسیب‌دیده سقف یا دیواری را بپوشانید، یک راه‌حل مقرون‌به‌صرفه و مطمئن استفاده از سقف کشسان است علاوه‌برآن می‌توانید آن را با سایر عناصر دکوراسیون محیط هماهنگ کنید تا زیبایی متناسبی در محیط ایجاد شود.

استفاده از سقف کشسان

استفاده از سقف کشسان

استفاده از سقف کشسان چند سالی است که به بخش جدایی‌ناپذیر صنعت ساختمان و دکوراسیون تبدیل شده است، علاوه بر همة مزیت‌هایی که در مقاله گفته شده، می‌تواند وجه دیگری به محیط زندگی یا محل کارتان ببخشد بخصوص اگر آن را با نورپردازی حرفه‌ای ترکیب کنید.

بازتاب نور و امکان اجرای نورپردازی‌های متنوع، وزن فوق‌العاده سبک، شکل‌پذیری و فرم دهی متنوع باتوجه‌به ابعاد محیط، تعمیر و نگهداری آسان و استفادة چندباره از آن با هر جابه‌جایی مکانی  و قابلیت بازیافت صددرصدی و سازگار با محیط‌ زیست، را با هیچ محصول یا متریال دیگری تجربه نمی‌کنید.

بسته به محل موردنظر و نیازی که کارفرما دارد، می‌توان استفاده از نوع خاصی از سقف‌های کاذب را پیشنهاد کرد. در ابتدای مقاله گفتیم برای عاشقان کهکشان و نجوم، تماشای اسمان شب لذت‌بخش است، با استفاده از سقف کشسان سه‌بعدی یا چاپی می‌توانید یک سقف به زیبایی آسمان شب داشته باشید.

برای تنظیم ارتفاع سقف یا نظم‌دادن به محیط‌های اداری و تجاری یا مجتمع‌های مسکونی و غیره، استفاده از سقف کشسان به متریال سقف کناف ارجحیت دارد، چراکه سقف کناف از پنل‌های گچی ساخته می‌شود و با ضایعات زیاد، وزن سنگین همراه است که سبب می‌شود  نصب آن سخت و زمان‌بر باشد.

سقف‌های کشسان توسعه افراز

تیم توسعه افراز، برای هر محیط و نیازی می‌تواند سقف کشسان مناسب آن را پیشنهاد دهد، تا با صرف حداقل زمان و هزینه بتوانید یک محیط جذاب و حرفه‌ای در خانه یا محیط کارتان را تجربه کنید.

برای مثال، پیشنهاد ما برای فضاهای کوچک مسکونی یا اتاق‌های آن، اداری یا تجاری و غیره استفاده از سقف کشسان لاکر است، این نوع سقف همانند یک آینه عمل می‌کند و نور بیشتری منعکس می‌کند که همین قابلیت باعث می‌شود که محیط موردنظرتان بزرگ‌تر دیده شود.

تنها ویژگی منفی آن این است که تک‌رنگ بودن آن است (معمولاً سفید یا یاسی رنگ) و هیچ طرح و نورپردازی ندارد. اما برای عاشقان زرق‌وبرق و ایده‌پردازی، پیشنهاد ویژه ما استفاده از سقف‌های کشسان چاپی است شما می‌توانید به سلیقة خود طرح و رنگ آن را انتخاب کنید.

ویژگی مثبت این سقف‌ها این است که به‌آسانی نصب می‌شوند و نورپردازی زیبایی که در آنها به کار می‌رود، به محیط رنگ و طرحی تازه می‌بخشند. محبوب‌ترین طرح‌های پیشنهادی مشتریان معمولاً پنجره‌های شیشه‌ای، درختان، باران و آکواریوم و ساحل و غیره هستند.

هیجان‌انگیزترین نوع سقف کشسان، سقف کشسان سه‌بعدی است که می‌توان نورپردازی مناسب را از پشت پارچة آن انجام داد و با یک طراحی پرسپکتیو، می‌توانید سقف خود را به‌صورت چهار بعد نمایش دهید.

سقف کشسان

پرفروش‌ترین سقف کشسان در وب‌سایت توسعه افراز، سقف کشسان ساتن  است که درجه شفافیت کمتری دارد و مات است و صرفاً با پارچة ساتن تشابه اسمی دارد.

در این نوع سقف هم امکان هماهنگ‌سازی آن با دکوراسیون داخلی محیط وجود دارد و می‌تواند مکمل زیبایی محیط  باشد.

سقف کشسان مات زیبایی بصری و بازتاب فوق‌العاده نور مشهور است، همین قابلیت ویژه سبب می‌شود به هر محیطی شکوه خاصی بدهد و زیبایی آن را دوبرابر کند.

تنوع رنگی بالایی دارد و می‌توان با ترکیب رنگ‌های جذاب در محیط و یا  رنگ‌های سازمانی برای مجموعه اداری خود، آن را منحصربه‌فرد و جذاب‌تر کنید.

سقف کششی برلیانت، جزء سقف‌های لوکس محسوب می‌شود و معمولاً در سرویس‌های بهداشتی، حمام و سالن‌های غذاخوری ساختمان‌هایی با سبک معماری مدرن مورداستفاده قرار می‌گیرد.

رنگ‌های متالیک، طلایی، برنز و نقره‌ای آن محبوبیت بیشتری دارند و درخشش بالایی دارند و در آن می‌شود از افکت و جلوه‌های نمایشی هم استفاده کرد که باعث القای حس لوکس بودن  فضا و محیط می‌شود.

سقف کشسان باریسول barisol که پکیج کاملی از تمامی ویژگی‌های مثبت یک سقف کاذب است؛ مانند نصب سریع و آسان، قابلیت تطبیق با انواع دکوراسیون، ترکیبی یکپارچه از کلیه تجهیزات اضافی و لوازم موردنیاز ساختمان مانند روشنایی، آشکارسازهای آتش‌نشانی، سرآبپاش، درهای مشبک و اصلاحی، ویدئو و سیستم‌های امنیتی و غیره است.

نصب سریع و آسان سقف‌های کششی با پروفیل‌های آلومینیومی با فناوری‌های متنوع، امکان انعطاف‌پذیری برای انجام هر پروژه‌ای را به مشتریان می‌دهد.

در صورت نیاز به تعمیرات می‌توان  سقف barisol برداشته شود و نیازی به ایجاد و نصب سقف جدید نیست و دوباره می‌توان  بدون محدودیت همان را نصب کرد

سقف کششی اپوکسی، اپوکسی یک رزین بی‌رنگ است که می‌تواند از مایع به جامد تبدیل شود، در این جا شما با یک واکنش شیمایی جذاب روبه‌رو هستید که محصول آن یک سطح شیشه‌ای جذاب و شگفت‌انگیز است که در برابر نفوذ آب، روغن و مواد شیمایی، ضربه و فرسایش مقاوم است.

برای سالن‌های نمایشگاهی، انواع فروشگاه، سالن آمفی‌تئاتر، سالن‌های غذاخوری، رستوران‌ها و سالن‌های مطالعه یا درکل اگر به دنبال  سقف‌های کاذبی هستید که بیشترین بازتاب نور را داشته باشد بهترین گزینه که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم سقف کشسان ترنسپریت یا شفاف است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر یا مشاوره دربارة انتخاب گزینة مناسب می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و باتوجه‌به اینکه بیش از 70 مدل از سقف‌های کشسان ارائه می‌شود، دست شما برای اجرای هر ایده و سلیقه‌ای  کاملاً باز است و جلوه بصری زیبا و جذابی می‌توانید بسازید.

در بحث قیمت‌گذاری هم باتوجه‌به تنوع بالای متریال و قطر پارچه به‌کاررفته قیمت دقیقی وجود ندارد، اما بسته به فضای اجرایی می‌توان قیمت‌گذاری دقیق‌تری را در اختیار کارفرما  قرار داد که در این باره می‌توانید با کارشناسان تیم توسعه افراز در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

ایجاد یک محیط آرامش‌بخش و جذاب، آن را برای همیشه در ذهن مخاطبانتان ماندگار می‌کند و علاوه‌برآن باعث می‌شود که سلیقة خودتان را به بهترین شکل به نمایش  بگذارد و از آن لذت ببرید.

سقف‌های کشسان یکی از گزینه‌های جذاب برای بازسازی یا تغییر دکوراسیون محیط است و می‌توانید با خیال راحت روی  آن‌ها حساب کنید و شکوه و جلوی خاصی به محیط موردنظرتان بدهید.

از طرفی امکان نصب سریع و قابلیت جابه‌جایی آن باعث شده که گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی باشند، از طرفی ایمنی و بهداشت محیط را هم ارتقا می‌دهند.

تنوع بالای آن‌ها سبب می‌شود که در اجرای آن‌ها محدودیتی نداشته باشید و به‌راحتی بهترین گزینه  را انتخاب کنید. بی‌دلیل نیست که سقف‌های کاذب، امروزه به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های طراحان دکوراسیون داخلی و معماران تبدیل شده‌اند.

پس اگر به دنبال یک اتاق خواب دنج و ارام هستید، یا می خواهید محیط کاری تان حرفه ای و خاص باشد،در انتخاب سقف های کاذب شک نداشته باشید و ان را به یک تیم حرفه ای بسپارید. برای اتاق فرزندانتان هم تیم توسعه افراز پیشنهادهای ویژه‌ای دارد که می‌توانید با خیال راحت آن را به ما بسپارید تا بهترین هدیه را به کودکتان داده باشید.

5/5 - (1 امتیاز)