عکس سقف کشسان اداری و خانگی

عکس سقف کشسان اداری و خانگی

سقف های کشسان با توجه به اینکه نوعی سقف کاذب محسوب می شود پوشش و جایگزین بسیار مناسبی برای سقف های کناف به شمار می آیند.نصب سقف های کشسان بسیار سریع تر از سایر سقف های کاذب است و نمونه با محصول نهایی یکی است.

حال در این مقاله می خواهیم استفاده از سقف کشسان در محیط های مختلف را ببینیم و دلایل استفاده از این نوع سقف را شرح دهیم:

سقف کشسان ترنسپرنت اداری

عکس بالا یک محیط اداری است که در آن از سقف کشسان لاکر به همراه سقف ترنسپرنت که در وسط آن اجرا شده استفاده شده است.دلیل استفاده از سقف لاکر این است که سقف کشسان لاکر خاصیت انعکاس نور دارد و زمانی که محیط نور مناسبی داشته باشد شما می توانید از سقف کشسان لاکر استفاده کنید که هم محیط را زیبا می کند و هم نور مناسب و مورد نیاز محیط را فراهم می کند.

سقف کشسان لاکر در محیط خانگی
عکس بالا استفاده از سقف کشسان لاکر در محیط خانگی است.از مزایای سقف کشسان لاکر این است که در رنگ ها و طرح های مختلف قابل اجرا است.تنها نکته ای که شما هنگام استفاده از سقف کشسان لاکر باید به آن توجه بکنید این است که باید محیط نور مناسبی داشته باشد زیرا پشت سقف کشسان قابلیت نورپردازی ندارد.

استفاده از سقف کشسان ترنسپرنت در محیط اداری هم زیبایی منحصر به فردی دارد و هم نور مورد نیاز را تامین می کند.از ویژگی های بسیار خوب سقف کشسان این است که شما به راحتی می توانید به تاسیساتی که در پشت آن قرار دارد دسترسی پیدا کنید.
سقف کشسان لاکر کلاسیک
عکس بالا استفاده از سقف کشسان لاکر در یک محیط کلاسیک است.شما می توانید روی سقف کشسان لوستر هالوژن و یا غیره را نصب کنید و با استفاده از ویژگی انعکاس نوری که این نوع سقف ها دارند محیط را نورانی و زیبا کنید.

سخن آخر

سقف کشسان باید از متریال خوبی استفاده و ساخته شده باشد تا به خوبی کش بیاید و زودی خراب نشود.همچنین برای نورپردازی ان هم باید از متریال خوب و با کیفیتی استفاده کنند که نیاز نباشد هر چند وقت یکبار نیاز به تعویض آن باشد.شرکت توسعه افراز هوراد از بهترین محصولات با بهترین متریال استفاده می کند.شما برای مشورت می توانید با متخصصین ما در سایت توسعه افراز هوراد در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا امکان باز وبسته کردن سقف کشسان وجود دارد؟

بله شما می توانید به راحتی پارچه کشسان را باز وبسته کنید به تاسیساتی که در پشت آن قرار دارد دسترسی پیدا کنید.

آیا پارچه کشسان مناسب محیط های مرطوب است؟

بله پارچه های کشسان خاصیت ضد آب و ضد رطوبت دارند.

انواع مختلف سقف کشسان کدام اند؟

سقف کشسان ترنسپرنت-لاکر و چاپی

Rate this post