نمایندگی سقف کشسان توسعه افراز هوراد

نمایندگی سقف کشسان توسعه افراز هوراد

پیشرفت روز افزون تکنولوژی باعث شده تا این امکان را داشته باشیم که از مواد اولیه گوناگون برای طراحی دکوراسیون داخلی فضای مورد نظر خود استفاده کنیم. یکی از این محصولات که در سال‌ های اخیر توانسته توجه درصد زیادی از مشتریان دکوراسیون داخلی را به خود جلب کند، سقف کشسان است. استفاده از سقف کشسان مزایای زیادی را برای استفاده کنندگان به همراه دارد و از همین رو شاهد افزایش استفاده از آن در مکان‌ های مختلف با کاربری‌های متفاوت هستیم.

از سوی دیگر تنوع ظاهری بالای این محصولات به ما اجازه می‌ دهد تا به راحتی آنها را در انواع سبک طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنیم. متخصصین نمایندگی سقف کشسان توسعه افراز هوراد در ادامه این مطلب توضیحات بیشتری در خصوص این محصولات ارائه خواهند داد و همچنین کمی در خصوص اخذ نمایندگی سقف کشسان صحبت خواهند کرد.

آشنایی با سقف کشسان

آشنایی با سقف کشسان

افرادی که قصد اخذ نمایندگی سقف کشسان را دارند، بهتر است که بیشتر با این محصولات آشنا شوند. این سقف‌ ها به عنوان مدرن‌ ترین نوع سقف کاذب شناخته می شوند و از جنس پارچه پی وی سی تولید شده‌ اند که همین باعث ایجاد خاصیت کشسانی در آنها شده است. روند استفاده از این نوع سقف به این صورت است که با استفاده از هیتر مخصوص روند گرمادهی به آنها را انجام می‌ دهند تا خاصیت کشسانی آنها افزایش یابد. بعد از این که پارچه قابلیت کشسانی خود را به دست آورد می‌ توانیم به راحتی آن را در پروفیل‌ های مخصوصی که برای نصب این گونه سقف‌ ها استفاده می‌ شوند قرار دهیم.

جالب است بدانید که پارچه مورد استفاده برای سقف کشسان را می‌ توان در دیوارها نیز استفاده کرد و معمولاً این محصولات را با نام دیوار کشسان نیز ممکن است بشناسند. یکی از اصلی‌ترین مزایای که سقف کشسان در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد، تنوع بالا و امکان نورپردازی به شیوه‌های مختلف است که اجازه می‌ دهد زیبایی نتیجه نهایی کار را دو چندان کنید.

سقف کشسان ترنسپرنت

آشنایی با جنس سقف کشسان

استفاده از مواد اولیه خاصی که برای تولید پارچه کشسان کاربرد دارند، باعث می شود تا این محصولات ویژگی‌های خاصی داشته باشند. به عنوان مثال خاصیت کشسانی، ضخامت پایین، مقاومت در برابر باکتری و قارچ، عمر بالا، ماندگاری مناسب در گذر زمان و… از مزایای اصلی سقف کشسان هستند. برای این که دقیقا بدانیم چه عناصر و مواد اولیه‌ای باعث بوجود آمدن این ویژگی‌ها شده‌اند، باید نگاهی به مواد تشکیل دهنده پارچه سقف کشسان بیاندازیم.

  • پلاستی سایزر: در پارچه کشسان حدود 5 درصد پلاستی سایزر وجود دارد که کمک به افزایش خاصیت کشسانی در این محصولات می کند. همچنین وجود پلاستی سایزر به ما اجازه می دهد توانایی تولید این محصولات در ضخامت‌های بسیار پایین (بین 0.18 تا 0.25 میلیمتر) را داشته باشیم.
  • افزودنی‌ های مجاز: حدود 5 درصد از فرمولاسیون پارچه کسشان را افزودنی‌ های مجازی تشکیل می دهند که مهمترین آنها کلر و زینک اکساید می باشند. وجود کلر باعث افزایش مقاومت این محصولات در برابر آتش شده است. به صورتی که این محصولات به هیچ عنوان در زمان آتش سوزی شعله‌ ور نخواهند شد. یکی دیگر از موارد که به مقدار بسیار کمی در ترکیبات این محصولات یافت می شود، زینک اکساید می باشد. وجود زینک اکساید باعث شده تا پارچه سقف کشسان خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ در آنها خواهد شد.
  • پی وی سی: 90 درصد پارچه کشسان تشکیل شده از PVC بوده که باعث ایجاد خاصیت ضد آب بودن، عمر بالا و ماندگاری مناسب در این محصولات شده است.

معرفی انواع پارچه سقف کشسان

معرفی انواع پارچه سقف کشسان

افرادی که قصد اخذ نمایندگی سقف کشسان را دارند، باید حتماً با انواع مختلفی محصولات آشنا باشند. داشتن چنین اطلاعاتی قطعاً به تصمیم گیری‌‌های اولیه آنها کمک زیادی خواهد کرد. در ادامه متخصصین سایت توسعه افراز هوراد توضیحاتی را در این خصوص با ما به اشتراک می‌ گذارند.

سقف کشسان دارای انواع کلودز، برلیانت، گلکسی، ترنسپرنت، لاکر یا آینه‌ ای، ساتن و مات است. نمونه سقف لاکر در بین محصولات تنوع رنگ بسیار بالایی دارد که به شما امکان می‌ دهد بیش از ۱۵۰ رنگ مختلف را بتوانید برای انتخاب محصولات در نظر بگیرید. یکی دیگر از موارد مهم در خصوص این محصولات امکان چاپ بر روی آنهاست. به این صورت مشتریان می‌ توانند سقفی با طرح دلخواه خود داشته باشند.

چطور سقف کشسان مرغوب را بشناسیم؟

متخصصین فعال در نمایندگی سقف کشسان توسعه افراز هوراد بر این عقیده‌ اند که بهتر است قبل از خرید سقف کشسان، با انجام تست ساده کیفیت آنها را مورد آزمایش قرار دهید. این موضوع به افرادی که قصد اخذ نمایندگی سقف کشسان یا خرید آن را دارند کمک می‌ کند تا متریال با کیفیت‌ تری در اختیار داشته باشند.

  • پارچه مورد استفاده سقف کشسان را محکم از دو سو بکشید، به شکلی که این پارچه حالت شل و دفرمه به خود بگیرد. بعد از آنکه نیروی وارده را کاهش داده و سقف‌کشسان رها کردید، این سقف‌ ها باید به حالت طبیعی خود بازگردند.
  • سعی کنید با دست سقف کشسان را پاره کنید. متریال مورد استفاده در سقف کشسان باید به گونه‌ای باشد که در برابر این فشارها مقاومت زیادی از خود نشان دهد و امکان پاره کردن آن به راحتی وجود نداشته باشد.
  • از شرکت یا نمایندگی سقف کشسان مورد نظر خود یک تکه از پارچه سقف کشسان را بگیرید و آن را در معرض شعله قرار دهید. بعد از این که پارچه سقف کشسان از شعله دور شد نباید به هیچ عنوان مشتعل بماند.

قیمت سقف کشسان

قیمت سقف کشسان

یکی از نکات مثبت در خصوص سقف کشسان این است که در طولانی مدت انتخاب به صرفه خواهد بود. عمر بالای این محصولات باعث می‌شود تا در طولانی مدت بتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید. در بسیاری از موارد می‌ بینیم که فروشندگان نامعتبر سقف کشسان را با قیمتی بسیار پایین‌ تر از قیمت رایج در بازار به فروش می‌ رسانند. از همین رو باید این نکته مهم را به یاد داشته باشید که سقف کشسان با کیفیت دارای قیمت معقول و مناسب است. همچنین هیچ محصول با کیفیت و مرغوبی با قیمت بسیار پایین در اختیار شما قرار نمی‌ گیرد. پس این نکته مهم را در خصوص قیمت سقف کشسان به هیچ عنوان فراموش نکنید که قیمت بالای سقف کشسان نمی‌تواند دلیل مناسبی بر مرغوب بودن آن باشد، اما قیمت پایین محصولات قطعاً نشان دهنده کیفیت پایین آن‌ها خواهد بود.

تماس با کارشناسان توسعه افراز هوراد :
02122057583
02126204203

بهترین روش برای تهیه سقف کشسان

بهترین روش برای تهیه سقف کشسان خرید این محصولات از نمایندگی‌‌های معتبر است. نمایندگی سقف کشسان توسعه افراز هوراد همواره به این موضوع توجه دارد که متریال اصل و با کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این موضوع قطعاً باعث افزایش اعتماد دسته زیادی از مشتریان به یک نمایندگی خاص خواهد شد.

همچنین افرادی که قصد اخذ نمایندگی سقف کشسان را دارند باید همواره رضایت مشتریان را مد نظر قرار دهند. رضایت مشتری نیز به هیچ عنوان جلب نخواهد شد، مگر اینکه محصول با کیفیت در اختیار آنها قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ نمایندگی سقف کشسان یا خرید این محصولات می‌ توانید با متخصصین ما در سایت توسعه افراز هوراد تماس بگیرید و سوالات خود را با آنها در میان بگذارید.

بهترین روش برای تهیه سقف کشسان

 

سوالات متداول

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان نسل جدید سقف‌‌های کاذب است که با استفاده از پارچه پی وی سی دارای خاصیت کشسانی تولید شده‌ اند و باید توسط افراد متخصص نصب شوند.

آیا امکان اخذ نمایندگی سقف کشسان برای همه وجود دارد؟

برای اخذ نمایندگی سقف کشسان باید ابتدا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که آیا در منطقه مورد نظر شما میزان تقاضا برای این محصول چقدر است. همچنین بهتر نیروی کار مناسب برای نصب این نوع سقف را در اختیار داشته باشید.

سقف کشسان چه مزایایی دارد؟

عمر مفید بالا، مقاومت در برابر باکتری‌ ها و قارچ‌ ها، قابلیت نصب راحت، وزن سبک، ظاهر زیبا و سازگار با سبک‌‌های مختلف طراحی دکوراسیون تنها بخشی از مزایای سقف کشسان هستند.

روند نصب سقف کشسان چقدر طول می کشد؟

روند نصب سقف کشسان نسبت به سایر انواع سقف کاذب بسیار راحت تر و سریع تر انجام می‌شود. همچنین برای این کار فقط به یک فرد متخصص نیاز است تا بتوان به راحتی این سقف‌ ها را نصب کرد.

بهترین روش برای تهیه سقف کشسان چیست؟

بهترین روش برای تهیه سقف کشسان، تهیه این محصولات از نمایندگی‌‌های معتبر است. همچنین بهتر است که محصولات مورد نظر خود را با ضمانت نامه معتبر تهیه کنید.

Rate this post