نورپردازی فروشگاه و مرکز خرید با استفاده از چراغ خطی

نورپردازی فروشگاه و مرکز خرید با استفاده از چراغ خطی

نورپردازی فروشگاه و مرکز خرید با استفاده از چراغ خطی یکی از راه های پیشنهادی توسعه افراز هوراد برای جذب مخاطبان بیشتر است. چراغ خطی نوعی چراغ است که هم به صورت روکار و هم توکار می تواند در فروشگاه شما پیاده سازی شود. این نوع چراغ ها زیبایی منحصر به فردی به فروشگاه شما می دهند.

باید دقت کنید که نکات استفاده از این چراغ ها را در ابتدا باید به طور کامل بشناسید و سپس اقدام به طراحی، ایده پردازی، خرید و استفاده از این چراغ ها بکنید.
در این مقاله از توسعه افراز هوراد می خواهیم ابتدا ضرورت استفاده از این نوع چراغ ها را به شما بگوییم و سپس به سراغ بررسی نکات استفاده از این چراغ ها و مزایای خرید آنها برویم.

پیشنهاد می شود تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات جامعی درباره چراغ های خطی به دست آورید.

ضرورت استفاده از چراغ خطی در فروشگاه و مراکز خرید

 

ضرورت استفاده از چراغ خطی در فروشگاه و مراکز خرید

 

نورپردازی فروشگاه و مرکز خرید یکی از مهمترین بخش ها در طراحی و ساخت فروشگاه است. به طور کلی، دو حالت برای استفاده از انواع چراغ ها برای شما وجود دارد:

یا شما فروشگاهی طراحی نکرده اید و می خواهید از همین الان اقدام به ایده پردازی، طراحی و پیاده سازی کنید.

یا شما قبلاً یک فروشگاه با نورپردازی ساده و قدیمی داشتید و می خواهید آن را مدرن تر و زیباتر جلوه دهید.

در هر دو حالت، شما باید اصول استفاده از انواع چراغ ها را بدانید. البته در مقایسه با دیگر چراغ ها، می توانید مزایای بسیار زیاد چراغ های خطی را براحتی لمس کنید. معمولاً فروشگاه ها و مراکز خرید، تمام تمرکز خود را بر روی این می گذارند که مشتریان روی اجناس آنها تمرکز کنند.

 

نکات استفاده از چراغ های خطی در فروشگاه ها

 

پس طراحی باید به گونه ای باشد که کمترین حواس پرتی را برای مخاطب ایجاد کند.
در این راستا، چراغ های خطی با کمترین فضای اشغالی می توانند عملکرد بسیار جالبی به شما نمایش دهند. دقت کنید که هر یک از مزایای خرید چراغ های خطی، می تواند وجه تمایز آن با دیگر چراغ ها باشد. این چراغ ها در ابعاد، اشکال و طرح های مختلف و متنوعی تولید می شوند.

خرید آنها می تواند هم باعث افزایش زیبایی فروشگاه شما و هم باعث کاهش هزینه های ایده پردازی، طراحی و پیاده سازی شود.
علاوه بر این، چراغ های خطی حس قدیمی لامپ های بزرگ را به طور کامل برای شما از بین می برند. لازم به ذکر است که شما نیازی به سقفهای کاذب و امثال آن برای استفاده از چراغ های خطی ندارید، زیرا این چراغ ها به راحتی در بخش های مختلف از فروشگاه متصل می شوند و می توانند به صورت روکار هم کار شوند.

نکات استفاده از چراغ های خطی در فروشگاه ها

 

نکات استفاده از چراغ های خطی در فروشگاه ها

 

زیبایی و جذابیت چراغ خطی برای استفاده در فروشگاه بسیار زیاد است، اما استفاده از این نوع چراغ ها نکات مهمی دارد که پیشنهاد می کنیم این نکات را به دقت بررسی کنید. ممکن است در نگاه اول، این نکات ساده به نظر برسند، اما به صورت اصولی باید این نکته را رعایت کنید که استفاده از چراغ های خطی باید طبق استاندارد های لازم انجام شود.

شاید شما یک فروشگاه کوچک داشته باشید و بخواهید تنها از این لامپ ها استفاده کنید. در این حالت به صرفه نیست که یک طراح را به فروشگاه خود بیاورید و از او بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. بهتر است خودتان دست به کار شوید و برای این کار حساس، باید نکات طراحی و نصب این چراغ ها را بدانید.

البته اگر مدیر یک فروشگاه بزرگ هستید هم می توانید با دانستن این نکات، نسبت به فعالیت افراد مشغول به کار، آگاهی بسیار زیادی داشته باشید. این نکات معمولاً در بخش های مختلف طراحی، برآورد هزینه ها، ایده های مختلف، مزایای استفاده از این چراغ ها و همچنین افزودن کمی چاشنی خلاقیت دسته بندی می شوند.

دقت کنید که هرگونه اشتباه در خرید یا استفاده از این چراغ ها، می تواند هزینه شما را افزایش داده و طراحی را خسته کننده و طولانی بکند. با توجه به این که شما می خواهید یک بار هزینه کنید و چندین سال متوالی از چراغ های خود به خوبی استفاده کنید، حتما نکات زیر را بخوانید:

 

نکات استفاده از چراغ های خطی در فروشگاه ها

 

1. طراحی ساده چراغ ها

طراحی ساده، همیشه نشان از جذابیت در فروشگاه های مختلف و مراکز خرید بوده است. به بیانی دیگر، طراحی ساده نشان دهنده یک طراحی مدرن و جذاب است. سعی کنید در این نمونه طراحی، کمترین میزان موارد اضافه را به طراحی خود اضافه کنید.

استفاده از چراغ خطی و طراحی ساده هم به همین شکل است، شما می توانید با استفاده از این چراغ ها، یک طراحی ساده مدرن و جذاب را در فروشگاه خود پیاده سازی کنید. البته دقت داشته باشید که این طراحی نباید بیش از حد ساده بوده و باعث کاهش زیبایی فروشگاه شما شود.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک فروشگاه لباس با یک طرح ساده ولی جذاب توانسته است از چراغ های خطی به خوبی استفاده کند. اگر می توانید از این ایده استفاده کنید، آن را در فروشگاه خود پیاده کنید اما اگر شرایط فروشگاه شما با فروشگاه بالا مطابق نباشد، موارد بعدی را به دقت بخوانید.

 

2. برآورد هزینه قبل از طراحی و پیاده سازی

سعی کنید قبل از هر چیز، هزینه های خود را به صورت حدودی برآورد کنید. برآورد هزینه ها باعث می شود تا شما با کمترین ریسک ممکن طراحی خود را به پایان برسانید. سعی کنید در استفاده های مختلف و متنوع، فروشگاه یا مرکز خرید خود را تصور کنید. در این حالت، ابتدا باید بدانید که چه تعداد مشتری در آن واحد به فروشگاه شما وارد می شوند. سپس می توانید تعداد چراغ هایی که لازم دارید را یادداشت کرده و با یک دکوراتور مدرن فروشگاه تماس بگیرید.

سپس نیاز خود را با ایشان در میان بگذارید و با او مشورت کنید. این مشورت می تواند بسیار سازنده باشد، زیرا از همان ابتدا، هزینه خود را برآورد کرده اید و می دانید که خرید چراغ خطی برای استفاده در فروشگاه مرکز خرید شما بیش از بودجه طبقه بندی شما نخواهد بود. پس با خیال راحت اقدام به خرید این نوع چراغ کرده و از آن ها لذت ببرید.

 

3. داشتن ایده برای طراحی چراغ خطی

ایده های مختلفی را می توانید برای استفاده از چراغ های خطی در فروشگاه بررسی کنید. این ایده ها می توانند باعث افزایش جذابیت طراحی شما در همان هزینه طبقه بندی شده قبلی شوند. برای مثال، همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ مشاهده می شود که با استفاده از یک طرح جذاب ولی ساده برای فروشگاه خود، از چراغ های خطی استفاده کرده است.

این چراغ ها با یک طراحی متقاطع و عمود بر هم در یک فضای باز و به صورت رو کار قرار گرفته اند. این طراحی هم باعث افزایش جذابیت فروشگاه شما نسبت به رقبا و هم کاهش هزینه های طراحی چراغ به صورت توکار می شود.
دقت داشته باشید که این چراغ ها شاید بعدا نیاز به تعمیر داشته باشند، پس همیشه فضایی را برای دسترسی به این چراغ ها فراهم کنید تا خرابی های احتمالی در کمترین زمان با کمترین هزینه، تعمیر شوند.

 

چراغ خطی در فروشگاه

 

4. شناخت مزایای استفاده از این چراغ ها

در یک نکته دیگر به عنوان یکی از مهمترین نکات خرید چراغ خطی برای استفاده در فروشگاه و مرکز خرید، باید مزایای استفاده از این چراغ ها را بشناسید. نگران نباشید، چرا که ما در ادامه مزایا را به طور کامل بررسی خواهیم کرد، اما در یک نگاه باید بگوییم که خرید این چراغ ها می تواند بسیار بازدهی مناسب برای شما داشته باشد.

بر خلاف چراغ های پرمصرف قدیمی که طراحی مدرن شما را به صورت کامل خراب می کنند، این چراغ ها می توانند هم هزینه طراحی پایینی داشته باشند و هم مصرف آنها در دوره های زمانی مشخص، کمتر از چراغ های قدیمی باشد.

حتماً شما هم دیده اید که ابتدا لامپ های قدیمی پر مصرف تولید می شدند و سپس لامپ های کم مصرف وارد بازار شدند. حال نوبت به چراغ های خطی است که مصرف آن از هر دو چراغ قبلی کمتر و پربازده تر است. استفاده از چراغ خطی می تواند هم باعث کاهش فضای اشغالی و هم افزایش جذابیت منحصر به فرد فروشگاه شما شود.

دقت کنید که استفاده از این نوع چراغ ها می تواند هدف اولیه و نهایی طراحی فروشگاه شما، یعنی جذب مشتریان بیشتر، را برآورده سازد. پس این مزایا برای خرید چراغ های خطی، می تواند دلیلی بر هزینه شما برای این نوع چراغ باشند.

 

5. خلاقیت به اندازه

استفاده از چراغ خطی با افزودن کمی چاشنی خلاقیت هم می تواند بسیار کاربردی باشد. شما می توانید این نوع چراغ ها را به راحتی در مصارف مختلف خود استفاده کرده و آنها را با طراحی های مختلف تزیین کنید. همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک طرح آیینه ای جذاب با استفاده از چراغ های خطی و متریال با کیفیت سقف ایجاد شده است.

این نوع طراحی نشان می دهد که شما می توانید چراغ های خطی را به صورت متقاطع هم به کار ببرید. این کار خود باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی طراحی بسیار منحصر به فردی در فروشگاه خود داشته باشید. حال، نکته قابل توجه این است که می توانید با توجه به نوع فعالیت خود در فروشگاه، این چراغ ها را به طور متنوع در کنار هم بچینید.

برای مثال، شما می توانید برای یک فروشگاه ورزشی، این چراغ ها را به صورت خشن تر و با طراحی جسورانه تر به کار ببرید. برای یک فروشگاه لباس بانوان هم می توانید طراحی را کمی ساده تر و جوان پسند تر بکنید.

 

مزایای استفاده از چراغ های خطی برای فروشگاه و مرکز خرید

 

مزایای استفاده از چراغ های خطی برای فروشگاه و مرکز خرید

 

مزایای استفاده از این نوع چراغ ها برای فروشگاه ها و مراکز خرید بسیار زیاد است. می توانید با استفاده از این چراغ ها، کمترین هزینه را در قبال بیشترین بازدهی صرف کنید. با توجه به کیفیت بسیار بالای این چراغ ها در استفاده های مختلف، می توان خیالی راحت برای خرید آنها داشت و از استفاده از آنها در طراحی های مختلف لذت برد.

شما می توانید با هدف قرار دادن افزایش زیبایی در کنار افزایش بازدهی، بهترین عملکرد را از این چراغ ها دریافت کنید. مهمترین مزایای خرید و استفاده از چراغ های خطی برای فروشگاه و مرکز خرید عبارتند از:

  1. این چراغ ها کاملا ایمن هستند، به گونه ای که شما بدون نگرانی می توانید در مرکز خرید خود از آنها استفاده کنید.
  2. بدون دردسر می توانید این چراغ ها را بخرید، نصب کرده و استفاده کنید.
  3. یک مزیت دیگر چراغ خطی، کم مصرف بودن آن است. این چراغ ها مصرف بسیار کم با نور بسیار مناسب دارند.
  4. بازدهی بالا در این چراغ ها با خرید کوچکترین چراغ خطی هم قابل مشاهده است.
  5. زیبایی خاص در طراحی فروشگاه با استفاده از این چراغ ها امکان پذیر است.
  6. ماندگاری و طول عمر بالا از دیگر مزایای خرید چراغ خطی برای فروشگاه است.
  7. روش های متنوع طراحی و پیاده سازی ایده از امتیازات مثبت خرید چراغ خطی است.
  8. هزینه مناسب طراحی و استفاده نسبت به زیبایی و کاربردی بودن این چراغ ها

 

جمع بندی

در این مقاله از مقالات جذاب و آموزشی توسعه افراز هوراد، به بررسی نورپردازی فروشگاه و مرکز خرید با استفاده از چراغ خطی پرداختیم. گفتیم که استفاده از این چراغ ها می تواند هم باعث افزایش زیبایی مرکز خرید شما شود و هم باعث کاهش هزینه های طراحی و مصرف برق شما شود.

مزایای خرید این چراغ ها بسیار زیاد است، به طوری که ایمنی استفاده از آنها بسیار بالا است. بازدهی استفاده از آنها در مصرف گوناگون بالا است، زیبایی استفاده از آنها در طراحی فروشگاه ها نسبت به دیگر چراغ ها بسیار بیشتر است. هزینه استفاده از آنها در طراحی نورپردازی فروشگاه ها نسبت به دیگر چراغ ها پایین است.

طول عمر استفاده از این چراغ ها نسبت به دیگر مواد نورپردازی بالا است. شما می توانید با خیال راحت این چراغ ها را خرید بکنید. برای دریافت مشاوره و خرید این چراغ ها برای فروشگاه مرکز خرید خود، می توانید همین الان با متخصصین ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

چراغ خطی چیست؟

چراغ خطی نوعی چراغ است که بصورت روکار و توکار مورد استفاده قرار می گیرد. این چراغ ها برخلاف چراغ های قدیمی، بصورت خطی تولید و استفاده می شوند.

 

چرا برای فروشگاه و مرکز خرید از چراغ خطی استفاده کنیم؟

استفاده از انواع چراغ خطی برای فروشگاه می تواند هم باعث افزایش جذب مشتریان شود و هم هزینه های مصرف برق و تعمیرات شما را کاهش دهد.

 

آیا این چراغ ها در استفاده های مختلف، کیفیت خوبی دارند؟

می توان بطور یقین گفت که استفاده از چراغ های خطی برای فروشگاه ها می تواند باعث افزایش بازدهی و کیفیت نورپردازی شده و تعمیرات مختلف را از بین ببرد.

 

آیا قیمت چراغ خطی نسبت به چراغ معمولی پایین تر است؟

این چراغ ها نسبت به چراغ های معمولی، طراحی مدرن تر و زیباتری را به فروشگاه شما می بخشند. این طراحی می تواند در نهایت باعث افزایش جذابیت و کاهش هزینه های شما شود.

 

برای خرید بهترین چراغ خطی برای استفاده در فروشگاه چه کنیم؟

برای خرید چراغ های خطی با کیفیتی بالا و هزینه ای پایین، می توانید با متخصصین ما در توسعه افراز هوراد تماس بگیرید.

Rate this post