معرفی چراغ خطی روکار و خرید آن

چراغ خطی روکار چیست و چه مزایایی دارد؟

چراغ خطی روکار چند ضلعی

چنانچه به دنبال ارتقای نورپردازی فضای خود با استفاده از تجهیزات نوری محبوب لاین نوری روکار و تو کار هستید؛ در ادامه نکاتی در مورد لامپ خطی روکار، ویژگی‌های چراغ خطی روکار و قیمت آن ذکر خواهیم نمود.

امروزه کمتر کسی است که نسبت به تاثیر دکوراسیون داخلی وخارجی غفلت نماید.

تقریبا برای همه ثابت شده است که هر فضایی فارغ از این‌که مسکونی، اداری یا فروشگاهی باشد، به دکوراسیون داخلی متناسب با هدف و کاربری آن فضا نیاز دارد. هرکس با طراحی دکوراسیون داخلی و معماری اندکی آشنا باشد؛ می‌داند که یکی از اصلی ترین ارکان در طراحی فضایی دل‌پذیر و مطبوع نورپردازی آن فضاست.

نورپردازی می‌تواند فضاهای کوچک را دل‌باز و فضاهایی وسیع را دل‌گیر و کور جلوه دهد. در ادامه مقاله در رابطه با نورپردازی و تجهیزات آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

سفارش سقف کشسان روکار:
02122057583
02126204203

نورپردازی مدرن با نور خطی روکار 

ما در عصری زندگی می‌کنیم که همه به دنبال به‌روز و حرفه‌ای بودن و انتخاب افراد به‌روز و حرفه‌ای هستند.

امروزه تکنولوژی به‌روز و مدرن بودن راه خود را در همه عرصه‌ها باز نموده است. دکوراسیون داخلی و نورپردازی فضاها نیز از این امر مستثنی نمانده است. تکنولوژی پیشرفته امکان ساخت تجهیزات نوری چشم‌گیر و خیره کننده را فراهم نموده است.

تکنولوژیِ چراغ‌های خطی به‌صورت روکار و توکار، که اخیرا بسیار مورد توجه واقع شده‌است؛ امکان اجرا کردن هر طرح و ایده‌ای در نورپردازی را میسر نموده است. می‌توان از نقاطی نورپردازی را اجرا نمود که شاید پیش از این به فکر هیچکس نمی‌رسید و یا اگر هم می‌رسید به دلیل محدودیت‌های اجرایی قابل انجام نبود.

 

چراغ خطی روکار در پذیرش

 

انواع مقاطع چراغ خطی روکار

با توجه به فضای کاربردی و طراحی جانمایی چراغ های خطی روکار نیاز به تنوع مقاطع از لحاظ عرض و ارتفاع جهت تنظیم و ایجاد شار نوری کاستومایز میباشد که از این نظر شرکت توسعه افراز هوراد با تولید مقاطع متنوع سعی بر تحقق خواسته ها و سلایق مشتریان و معماران نموده است.

چراغ خطی روکار

چراغ خطی روکار باریک

یک نوع چراغ خطی روکار

 چراغ خطی روکار پهن

نورپردازی فضاهای فروشگاهی و اداری

شاید در سه دهه  قبل کسی اهمیت چندانی برای ظاهر فضاهای داخلی قائل نبود. اگر مشتری به دنبال کسب‌ و کار مناسب برای تهیه کالا یا خدمت مورد نظرش بود؛ بیشتر از توجه به ظاهر فضای فروشگاهی و یا اداری و شرکتی آن کسب و کار، به آوازه و نام خوش آن کسب و کار توجه می‌نمود. اما امروزه رقابت بسیار تنگاتنگی بین کسب و کارها برای جذب مشتری وجود دارد. در این بازار پررقابت دیگر تنها نام خوش ملاک انتخاب مشتریان نیست.

 

چراغ خطی روکار در ساختمان اداری

 

امروزه‌ای مجموعه‌ای از عوامل، یک کسب و کار را در بین رقبایش شاخص می‌نماید.یکی از این عوامل نحوه‌ای است که کسب و کارها خود را به مشتریان خود معرفی می‌نماید.اینجاست که دکوراسیون داخلی برای کسب‌ و کارها حائز اهمیت می‌شود.

دکوراسیون داخلی و علی‌الخصوص نورپردازی یک فضا مستقیما بر احساس افراد حاضر در فضا تاثیر می‌گذارد.اگر نگاهی به موفق ترین‌ فروشگاه‌ها و کسب و کارها انداخته باشید احتمالا نوعی متد جدید نور پردازی به صورت خطی بر سطوح مختلف فضا به چشمتان آمده است.

این نوع نورپردازی که در حال حاضر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است؛ با استفاده از تجهیزات نوری جدیدی، با نام لاین نوری روکار و توکار انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این تجهیزات نوری می توانید نمونه‌های موجود چراغ خطی روکار توسعه افراز را در بخش چراغ های خطی و دکوراتیو مشاهده نمایید.

 

چراغ خطی روکار در اداره

نور خطی روکار در فضاهای مسکونی

کیفیت فضاهای مسکونی به دلیل این‌که تنها پناهگاه انسان و مایه‌ی امنیت اوست؛ بسیار بااهمیت است. البته که این مورد همیشه مهم بوده است؛ اما شاید امروزه به دلیل این‌که انسان‌ها بیش از قبل زمان خود را فضاهای مسکونی می‌گذرانند اهمیت بیشتری یافته باشد.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کیفیت یک فضا نورپردازی آن فضاست. در گذشته این امر به راحتی با ایجاد پنجره‌هایی وسیع که رو به فضای باز هستند؛ میسر می‌شد. شاید حتی برایتان عجیب به نظر برسد که خانه‌های مسکونی را اختصاصا با هدف نورگیری مناسب در جهتی مشخص می‌ساختند. اما تراکم بالا در فضاهای شهری و روستایی و افزایش آپارتمان‌ها امکان نورگیری طبیعی را از بین برده‌اند.

بنابراین توجه به نورپردازی مناسب فضاهای مسکونی بسیار مهم‌تر از گذشته است. به فراخور این نیاز، تجهیزات نوری جدیدی روانه بازار شده‌اند که به افراد امکان می‌دهد فضای منزل خود را با خلاقانه‌ترین شیوه ممکن نورپردازی نمایند. محبوب‌ترین این تجهیزات، نور خطی روکار و توکار است؛ با استفاده از این چراغ‌ها قادرید حتی کورترین نقاط منزلتان را نیزدلپذیر جلوه دهید.

این تجهیزات در عین زیبایی و ظرافت، دارای محاسنی کاربردی نیزهستند؛ که در ادامه به ذکر آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

چراغ خطی روکار در ساختمان مسکونی

ویژگی‌های چراغ خطی روکار

چراغ خطی روکار مناسب‌ترین گزینه برای زمانی‌است که شما امکان دست بردن در ساختمان ندارید اما در عین حال مایل هستید؛ نورپردازی ساختمان خود را به‌روز نمایید. این مدل نیازی به ایجاد شکاف در نما، سقف، دیوار یا سطوح دیگر نداشته و بر روی سطوح اجرا می‌شود.در ادامه به‌صورت موردی ویژگی‌های این تجهیزات نوری را بیان خواهیم نمود.

  • سهولت در نصب و اجرا

همان‌طور که پیش از این توضیح داده‌ایم؛ این تجهیزات بر روی سطوح مورد نظر شما اجرا و نصب می‌شود و نیازی به اجرا در حین ساخت بنا ندارند. پروسه‌ی نصب این لامپ‌ها به‌هیچ وجه پیچیدگی ندارد؛ این تجهیزات نوری مانند نسل قدیمی‌تر خود به راحتی بر روی سقف، نما، دیوار و…پیچ می‌شود.

در نیجه در صورتی که قصد ارتقای نورپردازی یک ساختمان را دارید؛ بدون آن‌که بخواهید در اجزای ساختمان دست ببرید؛ این چراغ‌ها بهترین گزینه برای شماست.

  • تنوع مطابق با نیاز‌های متعدد

چراغ خطی روکار توسعه افراز هوراد در ابعاد متفاوت و با تنوع رنگی بالا موجود است؛ این تنوع بالا به جهت پیش بینی نیاز‌ها و خواسته‌های متفاوت مشتریان و هم‌چنین فراهم نمودن محصول مناسب آنان است.

برای مشاهده تنوع نور خطی روکار و ویژگی‌های فنی هریک می‌توانید از محصولات توسعه افراز هوراد در بخش چراغ های دکوراتیو و خطی دیدن نمایید.

  • استفاده بهینه از انرژی

در ساخت لاین نوری از تکنولوژی ال ای دی استفاده شده است؛ تکنولوژی به‌روز ال ای دی علاوه بر مزایای متعدد دیگر موجب کاهش چشمگیر در مصرف انرژی نیز می‌گردد.

  • دامنه روشنایی

این چراغ‌ها به نسبت به مدل‌های پیش از خود دامنه روشنایی گسترده‌تری به وجود می‌آورد. یعنی اگر در گذشته برای روشن نمودن یک اتاق به دو لامپ حبابی نیاز بود؛ اکنون یک لامپ خطی کفایت خوهد کرد. هم چنین نورپردازی فضاهایی با سقف بلند همیشه با چالش همراه بوده است.

اما این چراغ‌ها با امکان نصب به‌صورت آویز و با فاصله از سقف، این چالش را برطرف نموده‌اند.

  • شیک و مدرن در ظاهر

ظاهر شیک و مدرن به اندازه‌ای در مورد لامپ خطی روکار شاخص است؛ که بسیاری از افراد بدون دانستن سایر ویژگی‌های آن به سراغ انتخاب و خرید این محصول می‌روند.

این تجهیزات نوری در حال حاضرمورد استقبال‌ترین محصول برای ایجاد فضایی مدرن و مینیمال به شمار می‌رود.

  • جلوگیری ازبالا رفتن حرارت لامپ

در حالی که نسل قدیمی‌تر لامپ‌ها پس از مدتی روشن بودن، حرارت زیادی تولید می‌نمودند؛ لاین نوری روکار به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی ال ای دی علاوه بر مصرف پایین انرژی، در هنگام روشن بودن حرارت چندانی تولید نمی‌نماید.

  • عمرمفید بالا

احتمالا به خاطر دارید که نمونه‌های قدیمی‌ لامپ‌ها از جمله لامپ‌های حبابی مرتبا می‌سوختند و نیاز به تعویض آن‌ها ضروری بود؛ تکنولوژی ال ای دی با جلوگیری از ایجاد حرارت بالا در نور خطی روکار، موجب دوام بالاتر در این تجهیزات نوری مدرن گردیده است.

  • فراهم نمودن نور یک‌دست

تجهیزات نوری که در گذشته به کار گرفته می‌شد؛ بر اساس فاصله از منبع نور نقطه‌ای، همواره نقاطی از فضا را روشن‌تر و نقاطی را تاریک‌تر می‌نمود.اما با استفاده از تجهیزات نوری مدرن و لاینی، فضا به صورت یکنواخت روشن گشته و نوری یک‌دست فراهم می‌گردد.

  • مقرون به صرفه بودن

چراغ خطی روکار توسعه افراز به دلیل سهولت نصب، دامنه روشنایی بالا، مصرف پایین انرژی و عمر مفید بالا، موجب صرفه جویی هزینه در هنگام خرید، نصب و استفاده می‌گردد. بگذارید اینطور بگوییم؛ شما با انتخاب این تجهیزات نوری، به تعداد محصول کمتری برای روشن کردن فضای مورد نظر خود نیاز خواهید داشت؛ عمر مفید آن محصولات نیز بالاتر بوده و احتمالا تا مدت زمان طولانی‌تری از تعویض آن‌ها بی‌نیاز خواهید بود. علاوه بر آن برق مصرفی شما نیز کمتر خواهد شد.

انواع لاین نوری روکار

این تجهیزات نوری بر اساس نحوه‌ی نصب به دو دسته روکار و آویز تقسیم می‌شوند. مدل رو کار دارای قاب بوده و این قاب مستقیما بر روی سطوح نصب می‌گردد.

مدل آویز، همانطور که از نامش پیداست؛ به صورت آویز و با فاصله از سطوح نصب می‌گردد و برای فضاهایی با سقف بلند بسیار مناسب است. برای آشنایی بیشتر با چراغ خطی آویز می‌توانید مقاله دیگر ما با همین نام را مطالعه نمایید.

 

قیمت چراغ خطی روکار

قیمت چراغ خطی روکار

قیمت چراغ خطی روکار توسعه افراز به عوامل متعددی بستگی دارد؛ از جمله ویژگی‌های فنی محصول موردنظر شما و متراژ مورد نیازتان. در نتیجه نمی‌توان عدد مشخصی برای مبلغ تمام شده ارائه داد.

توسعه افراز هوراد این امکان را برای شما فراهم نموده تا محصولات چراغ خطی روکار موجود و ویژگی‌های فنی هریک را از طریق سایت این مجموعه مشاهده نمایید. پس از آن برای اطلاع از قیمت محصول انتخابی و برآورد تقریبی هزینه نهایی، از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

قیمت گیری از توسعه افراز هوراد:
02122057583
02126204203

سخن آخر

در این مقاله تلاش نمودیم در مورد اهمیت نورپردازی در فضا توضیح دهیم و یکی از به‌روز‌ترین متدهای نورپردازی را معرفی نمودیم؛ که در آن از محصولات لاین نوری روکار و توکار استفاده می‌گردد. در ادامه در مورد این تجهیزات نوری و ویژگی‌هایی که موجب برتری آن‌ها از نمونه‌های مشابه و پیشین می‌گردد؛ صحبت نمودیم. در مقالات دیگر تلاش خواهیم نمود دیگر محصولات مدرن و پیشرفته در حوزه نورپردازی را به شما معرفی نماییم.

چنانچه محصول به خصوصی مدنظر شماست که مایلید به معرفی آن بپردازیم؛ یا نظری در مورد این نوشته دارید؛ با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید. از همراهی شما تا انتهای مقاله بسیار سپاس‌گزاریم.

4.4/5 - (5 امتیاز)