قیمت سقف کشسان سه بعدی

سقف کشسان سه بعدی

سقف کشسان سه بعدی

منظور از سقف کشسان سه بعدی اعمال چاپ بر روی پارچه‌ های کشسان نسوز است. چاپ تصاویر در این نوع سقف بر روی پارچه‌ های کشسان ترنسپرنت یا همان نورگذر انجام می‌ شود تا به این ترتیب بتوان از پشت سقف نورپردازی مناسبی اجرا کرد. منظور از سه بعدی بودن در سقف کشسان برجستگی یا بعد سوم نیست.

سقف کشسان سه بعدی چیست؟

سقف کشسان سه بعدی یک نوع سقف کاذب است که از یک پارچه کشسانی ساخته شده است که روی یک سیستم پروفیل نصب شده است. این پارچه می تواند با هر طرح یا رنگی چاپ شود، از جمله طرح های سه بعدی. بر خلاف سقف‌های سنتی، این ساختارهای نوآورانه یک جنبه سه بعدی ارائه می‌دهند و یک تأثیر بصری جذاب ایجاد می‌کنند. اهمیت این سقف‌ها در توانایی تبدیل یک فضای معمولی به یک اثر هنری است.

بلکه نوعی روح بخشی به زندگی و طبیعی جلوه دادن به محیط است. البته می‌ توان با چاپ تصاویر سه بعدی یا پرسپکتیو موجب ایجاد تورفتگی یا برجستگی به سقف شد و سقف خود را چهاربعدی کرد.

در این مطلب از توسعه افراز هوراد به بررسی سقف کشسان سه بعدی می‌ پردازیم، اما قبل از آن بهتر است نکاتی درباره نحوه اجرای سقف کشسان سه بعدی بدانید.

مراحل نصب سقف کشسان سه بعدی

سفارش سقف کشسان سه بعدی:
02122057583
0212620420

هزینه سقف کشسان سه بعدی

در تعیین هزینه سقف کاذب سه بعدی عوامل مختلفی دخیل هستند. اما دو عامل اصلی و تعیین کننده هزینه سقف کشسان عبارتند از :

  • متریال مورد استفاده و مصالح زیرسازی

    متریال مورد استفاده همان صفحات سقف کاذب است که در نمای ظاهری دیده می‌ شوند. علاوه بر این، مصالح و قطعات دیگری نیز در زمان اجرا و نصب سقف به منظور استحکام سقف کاذب و اتصال آن به سقف مورد استفاده قرار می‌ گیرد که به آنها در اصطلاح مصالح زیرسازی گفته می‌ شود. نسبت قیمت متریال و مصالح در کل هزینه سقف سه بعدی بسته به ابعاد سقف و نوع پارچه متغیر خواهد بود.

قیمت سقف کشسان سه بعدی

  • هزینه اجرا

    هزینه اجرا شامل دستمزد متخصصین، هزینه ایاب و ذهاب و لوازمی که در زمان نصب سقف استفاده می‌ شوند مانند پیچ، میخ، رولپلاک و… است.
    هزینه اجرا با توجه به اعتبار شرکت، میزان تخصص پرسنل، موقعیت جغرافیایی کارگاه ، کیفیت متریال بکار رفته و ابعاد سقف موردنظر متغیر خواهد بود.

برای مشاهده لیست قیمت سقف کشسان در توسعه افراز به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

خرید سقف کشسان و مزایای نصب آن

مزایای سقف کشسان سه بعدی

جذابیت ظاهری

یکی از جذابیت‌های اصلی سقف کشسان سه بعدی جذابیت ظاهری بی‌نظیر آن است. طراحی سه بعدی عمق و شخصیت به یک اتاق اضافه می‌کند و آن را به یک محیط منحصربه‌فرد و چشم‌گیر تبدیل می‌کند.

گزینه‌های سفارشی‌سازی

سقف‌های کشیده سه بعدی دارای انواع گزینه‌های سفارشی‌سازی هستند. از انتخاب شکل و الگو تا انتخاب پالت رنگی، مالکان خانه و طراحان از آزادی بسیاری برخوردار هستند تا سقف را به گونه‌ای سازگار با تم کلی فضا سازند.

مقاومت و نگهداری

بر خلاف سقف‌های سنتی، سقف‌های کشیده سه بعدی به خاطر مقاومت آنها شناخته می‌شوند. از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و مقاوم در برابر ترک، لکه و آویزان شدن هستند. علاوه بر این، نگهداری از آنها بسیار آسان است و تنها نیاز به روش‌های تمیزکاری ساده برای حفظ ظاهر شان دارند.

پروژه برج باغ مدرنیته

نصب سقف کشسان سه بعدی

فرآیند نصب سقف کشسان سه بعدی

نصب سقف کشسان سه بعدی چارچوب و اصول خاصی دارد. برای بالا بردن کیفیت کار بهتر است این اصول را با فناوری‌ های نوین ترکیب کنیم. در تهیه و ساخت سقف کشسان از متریالی استفاده می‌ شود که نگهداری از آن نیازمند دقت لازم است.

بنابراین توصیه متخصصان شرکت توسعه افراز هوراد این است که حتما نصب و اجرای سقف کشسان منزل یا محیط کار خود را به شرکت‌ های معتبر و کادر متخصص آنها بسپارید. تکنسین‌ های کارآزموده اطلاعات لازم در مورد نگهداری بهتر از سقف سه بعدی را به شما می‌ گویند.

در نصب سقف کشسان ابتدا ابعاد سقف مشخص می‌ شود. سپس بر اساس اندازه‌ های بدست آمده سقف کشسان سه بعدی تولید می‌ شود. قبل از نصب، محل موردنظر تمیز می‌ شود و نورپردازی و چینش تایل‌ ها صورت می‌ گیرد. پروفیل‌ ها فرم دهی و با پیچ به دیوار محکم می‌ شوند. فاصله پروفیل‌ ها از یکدیگر تقریبا 5 سانتیمتر باید باشد.

در ادامه یک راهنمای مرحله به مرحله برای کمک به درک فرآیند نصب آورده شده است:

  1. آماده‌سازی سطح: اطمینان حاصل شود که سقف موجود تمیز و بدون هیچ ناهمواری باشد.
  2. اندازه‌گیری و نشانگذاری: ابعاد اتاق را به دقت اندازه‌گیری کرده و نقاط مرجع برای نصب را نشانگذاری کنید.
  3. نصب چارچوب: از مواد انتخاب شده چارچوبی بسازید که به سقف کشیده سه بعدی پشتیبانی کند.
  4. اتصال پارچه: پارچه انتخاب شده را روی چارچوب کشیده و به طور محکم به منظور دستیابی به تأثیر سه بعدی مطلوب اتصال دهید.
  5. تراشیدن و پایان دهی: هر گونه پارچه اضافی را ببرید و لمس‌های پایانی را برای دیدی شیک اضافه کنید.

مواد مورد نیاز

  • پارچه سقف کشیده
  • مواد چارچوب (پی‌وی‌سی، آلومینیوم و غیره)
  • ابزارهای اندازه‌گیری
  • ابزارهای برش
  • اتصالات و چسب‌ها

برای قیمت گیری سقف کشسان سه بعدی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

سوالات متداول

سقف کشسان سه بعدی چیست؟

در سقف کشسان سه بعدی طرح موردنظر مشتری بر روی پارچه کشسان از جنس pvc چاپ می‌ شود. سپس با استفاده از نورپردازی های جذاب حالت سه بعدی به سقف می‌ دهند.

از سقف کاذب سه بعدی در کجا استفاده می‌ شود؟

سقف کاذب سه بعدی طرح و نقش متنوع فراوانی دارد. از این رو می‌ توان در هرکجا از محیط زندگی یا شرکت خود آن را نصب نمایید. منازل، آشپزخانه و مکان‌ های عمومی از متداول‌ ترین مکان‌ ها برای نصب سقف سه بعدی هستند.

نورپردازی سقف سه بعدی چگونه انجام می‌ شود؟

برای نورپردازی این نوع سقف، از لامپ‌ های SMD و LED برای اجرای نورپردازی جذاب استفاده می‌ شود.

عوامل تاثیرگذار بر روی تعیین قیمت سقف کشسان سه بعدی کدامند؟

متریال مورد استفاده و هزینه نصب

چه مواردی در هزینه نصب سقف کاذب سه بعدی در نظر گرفته می‌ شوند؟

هزینه دستمزد متخصصین، هزینه ایاب و ذهاب و قطعات و لوازمی که در زمان نصب مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

5/5 - (5 امتیاز)