کاربرد و مزایای چراغ خطی دکوراتیو

کاربرد و مزایای چراغ خطی دکوراتیو

چراغ خطی یکی از جدید ترین محصولات حوزه ی روشنایی محسوب می شود.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع چراغ ها این است که در اشکال و ابعاد مختلفی قابل اجرا است و شما می توانید با توجه به نیاز محیط،آن را نورپردازی کنید.چراغ خطی دکوراتیو از جمله این محصولات هستند که در ابعاد و شکل های مختلفی ساخته و اجرا می شوند.

حال ما می خواهیم در این مقاله درباره کاربرد این چراغ ها و مزایای آن ها اطلاعاتی خدمت شما ارائه بدهیم.

چراغ خطی دکوراتیو چیست؟

چراغ خطی دکوراتیو چیست؟

چراغ خطی دکوراتیو یکی از محصولات جدید در حوزه ی نورپردازی به شمار می آید که اشکال مختلفی دارد مثل مربعی،رینگی،مستطیلی و غیره هر کدام از این چراغ ها در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد برای مثال چراغ های مربعی و مستطیلی برای میز های کنفرانس بسیار مناسب می باشد و شما می توانید این چراغ ها را هم به صورت روکار، آویز و توکار اجرا کنید.

سیستم نورپردازی که در این چراغ ها استفاده می کنیم سیستم 12 ولت است.دلیل استفاده از سیستم 12 ولت به جای 220 ولت طول عمر بیشتر و نوریکدست تر آن است.همچنین گارانتی چراغ هایی که سیستم 12 ولت دارند 5 ساله است در حالیکه سیستم های 220 ولت گارانتی یکساله دارند.

انواع چراغ خطی دکوراتیو

  • چراغ خطی چوبی دکوراتیو:

    از متریال های بسیار مهم و پر کاربرد در طراحی داخلی چوب است.اگر در محیطی نیاز بود که متریال هایی از جنس چوب تولید شود تا با معماری داخلی آن هماهنگ باشد چراغ خطی دکوراتیو چوبی بهترین گزینه می باشد.این چراغ ها هم به صورت روکار و هم به صورت آویز وجود دارد.بدنه این چراغ ها از جنس چوب روس یا بلوط یا راش می باشد.

  • چراغ دکوراتیو مثلثی و مربعی روکار:

    این چراغ ها بیشتر در فضا هایی مثل سقف لابی ها، محیط های اداری و تجاری رستوران ها می باشد.جنس رویه ی چراغ ها از جنس باریسول می باشد که خاصیت ضد خاک و ضد رطوبت دارد.

  • چراغ خطی دکوراتیو مربعی مستطیلی و مربعی:

    این چراغ ها تو خالی هستند و لبه ی یک مستطیل یا مربع هستند.این چراغها از ابعاد عرضی 5 سانتی تا 20 سانتی قابل اجرا هستند و به دلیل اینکه نور بسیار خوب و قابل قبولی دارند در محیط های مختلف از جمله محیط های اداری،میز های کنفرانس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از چراغ خطی دکوراتیو

مزایای استفاده از چراغ خطی دکوراتیو

این چراغ ها با توجه به اینکه در طرح ها و نقشه های مختلفی اجرا می شوند بسیار مناسب برای طرح های معماری داخلی است.برای مثال شما می توانید طرح شش ضلعی،مربعی،رینگی را اجرا کنید.این کار دست طراحان را باز می گذارد و می توانند طرح های مختلفی را اجرا کنند.

جنس بدنه ی این چراغ ها از آلومینیوم اکسترودی است و شما می توانید با رنگ پودری الکترواستاتیک رنگ مورد نظر خود را بر روی بدنه ایجاد کنید.از دیگر مزایای این چراغ زیبایی منحصر به فرد این چراغ ها است که محیط را بسیار زیبا و شکیل می کند.اگر محیطی که می خواهید در آن از چراغ خطی دکوراتیو استفاده کنید ارتفاع مناسبی داشته باشد شما می توانید آن را به صورت آویز اجرا کنید که زیبایی دو چندانی را به کار اجرا شده می دهد.

سخن آخر

چراغ های دکوراتیو با توجه به دیتیل های جزئی که دارند باید بسیار دقیق و تمیز اجرا شوند تا محصول نهایی زیبایی مورد نظر را داشته باشد.شرکت توسعه افراز هوراد با متخصصین که دارد این کار را به بهترین حالت ممکن اجر و ب عمل می آورد.شما برای شورت و اطلاعات بیشتر می توانید با متخصصین ما در سایت توسعه افراز هوراد در تماس باشید.

سوالات متداول

در چراغ های دکوراتیو از چه نوع نورپردازی استفاده می شود؟

از سیستم نورپردازی 12 ولت استفاده می شود چون طول عمر بیشتری دارد و نور یکدست تری به ما می دهد.

چراغ دکوراتیو در چه حالت هایی قابل اجرا است؟

چراغ دکوراتیو هم به صورت توکار،روکار و آویز قابل اجرا می باشند.

آیا این چراغ ها مناسب برای محیط های مرطوب هستند؟

بله رویه ی چراغ ها از جنس باریسول است و خاصیت ضد آب و ضد رطوبت دارند.

قیمت چراغ دکوراتیو چگونه است؟

شما می توانید طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا برآورد قیمت را به شما بگوییم.

Rate this post