مزایای استفاده از سقف کشسان در فضای سرویس بهداشتی و حمام

مزایای استفاده از سقف کشسان در فضای سرویس بهداشتی و حمام

سقف کشسان پارچه ای است که به دلیل داشتن ماده ای به نام پلاستی سایزر قابلیت کشسانی دارد. معروف ترین و پر کاربرد ترین آن ها عبارتند از: سقف کشسان ترنسپرنت، سقف کشسان لاکر و سقف کشسان چاپی. نورپردازی و طرح دادن به دیوار ها و محیط کاری راحت و قابل دسترس است ولی نورپردازی و طراحی سقف همیشه با موانعی مواجه بوده است.

سقف های کشسان به ما کمک می کنند که هم طرح دلخواه و مورد نظر خودمان را در سقف ایجاد کنیم و هم به راحتی به تاسیساتی که در سقف وجود دارد دسترسی داشته باشیم. حال در این مقاله می خواهیم توضاحاتی درباره مزایای استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی و حمام خدمت شما ارائه بدهیم. ابتدا توضیحاتی درباره سقف کشسان خدمتتان ارائه می دهیم.

انواع سقف کشسان

انواع سقف کشسان

سقف های کشسان باتوجه به ویژگی هایی که دارند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.برای مثال سقف کشسان ترنسپرنت بیشتر در محیط هایی مثل راهرو های مجتمع تجاری،سقف های void مجتمع تجاری و آشپزخانه واحد های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.سقف کشسان لاکر بیشتر در محیط های استخر و فضا های آیینه کاری شده مورد استفاده قرار می گیرد .سقف کشسان چاپی نیز بیشتر در محیط آشپزخانه و سرویس واحد های مسکونی و همچنین سقف استخر و جکوزی مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل استفاده از سقف کشسان در فضای سرویس بهداشتی و حمام

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی و حمام خاصیت ضد آب و ضد رطوبت بودن آن است.از دو نظر این ویژگی مهم است1-هم رطوبت و آبی که در سرویس بهداشتی وجود دار نمی تواند باعث خرابی و پوسیدگی سقف شود 2-لوله کشی و تاسیساتی که در سقف وجود دارد رطوبت تولید می کنند ولی به دلیل خاصیت ضد رطوبت و ضد آب بودن سقف های کشسان نمی تواند آسیبی به سقف وارد کند.یکی دیگر از برجسته ترین ویژگی آن این است که به راحتی ما می توانیم به تاسیسات دسترسی داشته باشیم.در قدیم تاسیسات در کف زمین قرار داشت و برای دسترسی به آن مجبور بودند زمین را بکنند ولی الان چون سقف های کشسان قابلیت باز و بسته شدن دارند به راحتی می توانیم به تاسیسات دسترسی پیدا کنیم.

دلیل استفاده از سقف کشسان در فضای سرویس بهداشتی و حمام

طرح های مختلف سقف کشسان در سرویس بهداشتی و حمام

استفاده از سقف کشسان لاکر در فضای سرویس بهداشتی و حمام بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.دلیلش این است که سقف کشسان لاکر خاصیت انعکاس نور را دارد وباعث می شود محیط سرویس بهداشتی بزرگر به نظر بیاید.همچنین خاصیت ضد آب و ضد رطوبت خوبی دارد.

همچنین شما می توانید از سقف کشسان ترنسپرنت برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید.چون سقفهای کشسان ترنسپرنت همراه با سیستم نورپردازی می آیند می توانیم از این ویژگی سقف کشسان ترنسپرنت استفاده کنیم و برای نشان دادن بهتر معماری داخلی و طراحی محیط استفاده کرد.با استفاده از سقف کشسان چاپی شما می توانید فضای سرویس بهداشتی و حمام خود را نورپردازی کنید.طرحی که برای چاپ در نظر می گیرید هم می تواند مانند طرح فضای سرویس بهداشتی و حمام باشد و هم می تواند فضای طبیعت باشد.استفاده از این نوع طرح باعث زیبایی و جذابیت فضا می باشد.

طرح های مختلف سقف کشسان در سرویس بهداشتی و حمام

طرح سقف کشسان در سرویس بهداشتی و حمام

روش های نورپردازی سقف کشسان در سرویس بهداشتی و حمام

برای نورپردازی سقف های کشسان معمولا از سیستم های 12 ولت یا 220 ولت استفاده می کنند.سیستم های 12ولت و 200 ولت در دو مورد تفاوت عمده ای با هم دارند1-نور خروجی2-طول عمر

نور خروجی در سیستم های 12 ولت یکدست تر و پر نور تر از سیستم های 220 ولت است و همچنین طول عمر سیستم های 12 ولت حدود 50000 ساعت می باشد در حالی که در سیستم های 220 ولت این عدد بسیار کمتر است.در سقف کشسان لاکر از سیستم نورپردازی استفاده نمی کنند مگر اینکه روی پارچه را با استفاده از فیبر نوری و غیره برای ایجاد طرح های مختلف مثل سقف کشسان کهکشانی استفاده می کنند.

مزایای استفاده از سقف کشسان در سرویس بهداشتی

  • طراحی مدرن

استفاده از سقف کشسان در فضای سرویس بهداشتی و حمام، می‌تواند به طراحی مدرن و زیبایی در این فضا کمک کند. الگوها و طرح‌های متنوعی که در سقف کشسان قرار می‌گیرند، به فضای سرویس بهداشتی و حمام زندگی می‌بخشند و از آن یک فضای مدرن و شیک می‌سازند.

  • کنترل صدا

یکی از مزایای استفاده از سقف کشسان در فضای سرویس بهداشتی و حمام، کنترل صدا است. ساختار کشسان سقف، می‌تواند به کاهش صداهای اضافی و صدای تراکمی که در این فضا ایجاد می‌شود، کمک کند و برای استفاده‌کنندگان فضایی آرام و آرامش‌بخش فراهم کند.

  • مقاوم در برابر رطوبت

فضاهای سرویس بهداشتی و حمام به طور طبیعی با رطوبت بالا مواجه هستند. با استفاده از سقف کشسان مقاوم در برابر رطوبت، می‌توان از خطر تأثیر رطوبت بر ساختار سقف جلوگیری کرد و دوام و عمر مفید بیشتری را برای فضای سرویس بهداشتی و حمام ایجاد کرد.

روش های نورپردازی سقف کشسان در سرویسبهداشتی و حمام

تماس با ما:
02122057583
02126204203

سخن آخر

امروزه شرکت های زیادی در حوزه سقف های کشسان مشغول به فعالیت هستند و شما برای رسیدن به جنس با کیفیت و با دوام نیاز به اطلاعات و تجربه دارید.شما می توانید برای گرفتن مشورت و اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در سایت توسغه افراز هوراد در تماس باشید.

4.7/5 - (24 امتیاز)