معرفی سقف کشسان چاپی

معرفی سقف کشسان چاپی

سقف های کشسان از جدیدترین محصولات در حوزه ی سقف های کاذب به شمار می روند که بسیار پرکاربرد و شکیل هستند. سقف های کشسان انواع مختلفی دارند از جمله: 1- سقف کشسان ترنسپرنت 2- سقف کشسان لاکر 3- سقف کشسان چاپی.

هر کدام از این سقف ها با توجه به ویژگی هایی که دارند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. حال در این مقاله می خواهیم درباره سقف کشسان چاپی و انواع آن اطلاعاتی خدمت شما ارائه دهیم.

سقف کشسان چاپی چیست؟

سقف کشسان چاپی چیست؟

جنس سقف های کشسان چاپی عمدتا از PVC ساخته شده و مقداری در آن ماده ای به نام پلاستی سایزر وجود دارد. همین ماده باعث می شود تا پارچه خاصیت کشسانی به دست بیاورد. طریقه نصب این پارچه ها به این گونه است که دور تا دور محلی که می خواهیم پارچه را نصب کنیم ریل قرار می دهیم سپس پارچه را با استفاده از دستگاهی به نام هیتر گرما می دهیم تا به خوبی کش بیاید سپس پارچه را در محل ریل ها قرار می دهیم و آن را نصب می کنیم.

از مزیت های خوب و قابل توجه سقف های کشسان نسبت به سایر سقف ها این است که نمونه با محصول نهایی یکی است و همچنین مدت زمان بسیار کمتری برای نصب این نوع سقف نسبت به سایر سقف های کاذب نیاز است.

انواع سقف کشسان چاپی

انواع سقف کشسان چاپی

 

سقف کشسان چاپی دارای دو حالت مات و براق می باشد. در حالت مات شما می توانید طرح دیوار یا سقف های دیگر و همچنین می توانید طرح مورد نظر خود را مانند طبیعت یا آسمان را بر روی پارچه چاپ کنید. شما می توانید پشت پارچه کشسان را نورپردازی کنید و این کار باعث می شود محیط پرنور و زیباتر شود.

معمولا برای نورپردازی سقف های کشسان از سیستم نورپردازی 12 ولت یا 220 ولت استفاده می کنند. سیستم 12 ولت مزیت های فراوانی نسبت به سیستم 220 ولت دارد مثلا طول عمر بیشتری دارد و نور یک دست تر و تمیز تری دارد.

سیستم نورپردازی 12 ولت گارانتی 5 ساله دارند در حالیکه سیستم 220 ولت گارانتی یکساله دارند در سقف کشسان چاپی براق نور از پارچه عبور نمی کند و نور محیط را منعکس می کند. این نوع پارچه مناسب محیط هایی می باشند که نور مناسبی داشته باشند تا بتوانند نور آن ها را منعکس کنند.

مزیت های سقف کشسان چاپی

  1. خاصیت ضد آب و ضد رطوبت دارد و مناسب محیط های مرطوب است.
  2. دسترسی به تاسیسات بسیار آسان می شود و شما به راحتی می توانید به تاسیساتی که در پشت آن قرار دسترسی پیدا کنید.
  3. دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد و مناسب برای محیط های پزشکی مثل کلینیک و دندانپزشکی می باشد.
  4. قابلیت باز و بسته شدن و شست و شو را دارند.

خرید سقف کشسان و مزایای نصب آن

سقف کشسان چاپی در کجا ها مورد استفاده قرار می گیرد

چون سقف های کشسان دارای خاصیت ضد آب و ضد رطوبت هستند بسیار پرکاربرد در محیط های استخر هستند. همچنین در محیط های پزشکی این نوع سقف ها بسیار پر کاربرد هستند. همچنین شما می توانید از این نوع سقف ها در رستوران ها، هتل ها، سرویس های بهداشتی و حمام نیز استفاده کنید.

سخن آخر

امروزه شرکت های متعددی در زمینه سقف های کشسان مشغول فعالیت هستند. شما باید مطمئن شوید جنسی که تهیه می کنید بهترین کیفیت و با بهترین متریال ساخته شود تا مشکلاتی از جمله از بین رفتن خاصیت کشسانی پارچه، خرابی در سیستم نورپردازی و غیره ایجاد نشود.

سوالات متداول

جنس پارچه های کشسان از چیست؟

جنس این نوع پارچه ها از جنس PVC هستند.

انواع سقف کشسان کدام اند؟

سقف کشسان لا-ترنسپرنت و چاپی

آیا امکان شست و شو پارچه کشسان وجو دارد؟

بله شما میتوانید پارچه های کشسان را بشویید بدون اینکه پارچه آسیبی ببیند.

قیمت این نوع سقف ها به چه سکلی است؟

برای اطلاع از قیمت این نوع سقف ها می توانید با متخصصین ما در سایت توسعه افراز در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)