پروژه باشگاه بدنسازی TASHA

این پروژه در طبقه 13B مجتمع تجاری و اداری اپال و در قسمت OPAL SHE قرار دارد.
طراحی نورپردازی این واحد ورزشی توسط این شرکت و بر اساس تلفیقی از معماری داخلی و فرم فضا ایجاد گردیده است.
طراحی معماری داخلی باشگاه به صورت سه فضای مجزا شامل ورودی و پذیرش، سالن ورزش و سالن یوگا طراحی شده است که با یک راهروی ارتباطی به هم وصل شده اند.

بــرای دریــــافــــت اطلـــاعـــات بیشـــــتــــر
بـــر روی لینــــک زیــــر کلــــیک کنیــــد.

مشاوره و سفارش آنلاین

 

 

با در نظر گرفتن نمای شیشه ای سراسری در قسمت جنوب و شرق پلان و میزان نور استاندارد 500 لوکس در فضای ورزشی، طراحی به صورت چراغ های خطی مستطیلی آویز در قسمت سالن ورزشی و چراغ های خطی نرمال در فضای بین پرده های سقف در سالن یوگا و چراغ رینگی جهت ایجاد فرم هندسی و تامین نور فضای لابی ورودی در نظر گرفته شده است.

 

 

تلفیق طراحی مینیمال دکوراسیون داخلی باشگاه و انتخاب مناسب و دقیق لاین های نوری بر اساس فضای مورد استفاده و پارادوکس انتخاب چراغ رینگی لابی ورودی، کاربرد هوشمندانه این نوع چراغ ها را در معماری داخلی باشگاه به خوبی به عرصه نمایش داده است.

 

در قسمت راهروی ارتباطی با توجه به وجود سقف کناف، ترکیبی از چراغ خطی تو کار به عرض 3 سانتی متر و چراغ اسپات لوله ای روکار در کنار کمد ها طراحی و اجرا گردیده است.

نور غالب فضا آفتابی(3000 کلوین)و در قسمت باشگاه و چراغ های مستطیلی آویز با رنگ نور نچرال (4500 کلوین) اجرا شده است

با توجه به ارتفاع بلند سقف استفاده از چراغ های خطی آویز با تنظیم ارتفاع در بالای نمای شیشه ای بهترین گزینه جهت ایجاد نور یکنواخت محیطی در فضا گردیده است.

5/5 - (1 امتیاز)