مجموعه سالن های زیبایی بانوان اپال شی

مجتمع تجاری اپال به مجموع مساحت 4500 متر مربع قرار گرفته است.13A و13B این مجموعه در طبقات

شرکت توسعه افراز هوراد مفتخر است که نورپردازی داخلی مشاعات،راهروها،کلینیک زیبایی و باشگاه بدنسازی این مجموعه زیبا،مدرن و منحصر به فرد را طراحی و اجرا نموده است.

با توجه به طرح معماری داخلی قوسی و دایره ای فضا و در جهت هماهنگی با پلان مبلمان و معماری منظر، استفاده از محصولات چراغ خطی منحنی و کرو مورد نظر قرار گرفته و طرح اولیه مطابق نقشه توسط آرشیتکت پروژه تهیه و توسط شرکت توسعه افراز هوراد طراحی نورپردازی در نرم افزار دیالوکس بر اساس شار نوری استاندارد فضا و کلوین های رنگ متناسب یا کاربری طراحی و تصویب گردید

 

 

 

 

همانطور که در تصاویر مشاهده مینمایید طرح چراغ خطی راهروهای مشاعات مجموعه از محصول چراغ خطی منحنی(LAA) با طرح انعکاسی از فرم کف طراحی و اجرا شده است. در قسمت تقاطع راهروها تلفیقی از چراغ های دایره ای(PILLMOON) به صورت توکار با آرایش نامنظم و ایجاد شار نوری یکنواخت محیطی طراحی، ساخته و اجرا شده است. یکی از خاص ترین و زیباترین محصولات تولید شده در این پروژه لوستر رینگی(DA-03) با قطر های 3 متر، 2 متر و 1 متر به صورت آویز با در نظر گرفتن مراکز دایره جدا میباشد که توانسته زیبایی چشمگیری را در فضای میانی راهروهای مشاعات در دو طبقه این مجموعه ایجاد نماید.

 

با توجه به طرح و فرم فضای رسپشن ورودی مجموعه در دو طبقه و طرح سقف قارچی معلق این فضا موضوع نورپردازی در جهت نمایش و جلوه سقف مورد توجه قرار گرفت که این مهم توسط محصول WALLWASHER INDOOR این شرمت با لنز 17 درجه و قدرت پرتاب 6 متری در قسمت کناری سقف قارچی انجام و همانطور که در تصویر مشاهده مینمایید نورپردازی سقف توانسته است کانسپت طراحی و فرم در فضا را به خوبی محقق سازد.

یکی دیگر از فضاهای نورپردازی شده این مجموعه لابی ورودی آسانسورها می باشد که توسط چراغ مستطیلی از تیپ LA-01 به صورت MIRROR سنگ اجرا شده در کف تولید و اجرا گردیده و در سمت دیگر در شیار ایجاد شده در دیوار و سقف از چراغ خطی توکار با کد EA-010 استفاده شده که با توجه یه طرح و فرم اجرا شده در سقف و دیوار زیبایی و شار نوری جذابی را در فضای لابی آسانسورها پدید آورده است.
ارتباط میان طبقات 13A و 13B این مجموعه توسط پله برقی در قسمت VOID انجام پذیرفته و با توجه به فضای خالی زیر پله برقی و کاربری مبلمان این فضا و عدم امکان اجرای چراغ آویز با توجه به مورب بودن سقف در این مکان، یکی دیگر از محصولات خطی این شرکت از تیپ EA-03 با عرض 16 میلی متر در زیر پله برقی ساخته و اجرا گردیده است و مطلبق با تصویر علاوه بر تامین شار نوری مورد نظر ، زیبایی خطوط نوری صاف و انعکاس تصویر در کف موجب زیبایی و مدرنیته بیشتر فضای موجود گردیده است.
طراحی و اجرای نورپردازی هوشمند RGB لوورهای دیواره VOID به همراه لایت باکس های باریسول از دیگر خدمات نورپردازی ارائه شده این شرکت در مجموعه فاخر OPALSHE می باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)