چراغ های باریسول

چراغ خطی باریسول چیست؟

چراغ خطی باریسول با ویژگی‌های منحصر به فرد خود قادر به ایجاد نوارهای سبک با هر شکل و طولی است. به لطف فرآیند ثبت اختراع خود، قادر به ایجاد دستاوردهای باورنکردنی است که با هر ماده دیگری امکان‌پذیر نیست.‎ باریسول جلوه‌های درخشانی را که همیشه آرزویش را داشتید، با انتشار نور کامل و همگن ایجاد می‌کند.

خطوط نور باریسول با ادغام با طیف وسیعی از محصولات هم‌چون کشسان باریسول، انقلابی در روشنایی فضاها ایجاد می‌کند تا زیبایی مینیمالیستی و منحصر به فردی را در سقف ایجاد کند. با توانایی آن در ایجاد طرح‌های روشنایی تمیز و یکنواخت، ماهیت انعطاف‌پذیر و همه‌کاره Barrisol Light Lines به افراد این امکان را می‌دهد ظاهر دقیقی را که می‌خواهید، از یک پالت بیش از 300 رنگ و پوشش دهید. چرا که نورپردازی داخلی امروزه جزو یکی از اجزای اصلی بدنه جذابیت منازل محسوب می‌شود.

ورق های باریسول

نورپردازی نما خلاقانه با استفاده از باریسول

لایت لاین‌های قابل تطبیق با همه اشکال، ادغام نامرئی سیستم‌های روشنایی LED را در طرح‌های مستقیم و گرد امکان پذیر می‌کند. این پروفیل‌های نور خلاق یک سیستم روشنایی کاملاً بهینه را بدون نیاز به دیفیوزرهای اضافی ارائه می‌دهند که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر LED‌ها می‌شود. چنین نورپردازی‌های ورق تازه‌ایی در صنعت زیبا سازی منازل و هم‌چنین تاثیرات فراوانی دیگری بر روی جسم و جان انسان‌ها، رو کرده است. چرا که با کمک چنین نورهای زیبایی آرامش و راحتی تمامی فضای خانه را در بر می‌گیرد.

نکات طلایی در مورد چراغ خطی باریسول

سقف شفاف باریسول با نورپردازی هوشمند LED

هر LED جداگانه دارای یک ریز تراشه “IC” است که به آن آدرسی می‌دهد که امکان نمایش تصاویر یا فیلم‌ها را از طریق سقف کشسان فراهم می‌کند. تعداد LED‌ها با آدرس‌های DMX می‌تواند به هزاران برسد، بنابراین وقتی این اتفاق می‌افتد، می‌توان از نرم افزار کنترل Madrix برای برنامه ریزی روشنایی استفاده کرد. اگر نیازهای پروژه مشابهی دارید، می‌توانید از گروه متخصصین توسعه افراز هوراد مشاوره بگیرید تا شما در این امر مهم یاری رساند، چرا که این مجموعه با سال‌ها تجربه و تخصص می‌توانند جلوه‌ای دیگری به منازل شما دهند و هم‌چنین علاوه بر آن چراغ خطی باریسول که در منازل نصب می‌شود می‌تواند ارمغان تازه‌ایی برای جلوه‌های بصری فضا ایجاد کند تا در هر نقطه‌ایی از منزل که هستید بتوانید تصاویر خوبی را به کمک دوربین‌های عکاسی، به یادگار بردارید.

باریسول روشنایی منبع نور LED

Barrisol Welch تنها از یک نوع LED برای روشنایی نور باریسول برای سقف‌های کششی SMD5050 استفاده می‌کند. عدد فقط عرض برد مدار است، گزینه دیگر SMD3528 دارای برد مدار 8 میلی‌متری است در حالی که SMD5050 دارای برد مدار 10 میلی‌متری است. اگرچه اندازه 5050 فقط کمی بزرگ‌تر است، اما 3 برابر روشن‌تر از 3528 است زیرا LED سه تراشه‌ای است. هر SMD3528 5-6 لومن ساطع می‌کند در حالی که 5050 15-16 لومن است. وات کاری هر SMD3528 0.08 و SMD5050 0.24 است. ال ای دی SMD 5050. هنگام استفاده از LED برای روشن کردن باریسول باید ملاحظات طراحی بیشتری را در نظر گرفت. برخی از LED ها ممکن است از افت ولتاژ در طول نوار رنج ببرند.

بنابراین اگر نوار LED برای بیش از 5 متر از مبدا منبع تغذیه کار کند، شدت یا دمای رنگ ممکن است در باریسول متفاوت باشد. در این مورد ملاحظات الکتریکی بیشتری مطرح می‌شود.

به عنوان یک قانون تقریبی، فاصله بین نقطه ثابت LED و سطح Barrisol باید “مربع” باشد، بنابراین جعبه نور شما 200 میلی متر عمق دارد، بنابراین فاصله بین نوارهای LED باید 200 میلی‌متر باشد. اگر فاصله 100 میلی متر باشد فاصله باید 100 میلی‌متر باشد. اگر عمق جعبه نور باریسول از 650 میلی‌متر بیشتر شود، طراحی و محاسبات روشنایی بیشتری باید در نظر گرفته شود.

نور طبیعی توسط پانل‌های باریسول

برای ایجاد یک دیوار رنگی با هر رنگی نور پس زمینه دارند. از چراغ‌های دامن ال‌ای‌دی برای تعریف فضا و ایجاد درام در هنگام کم‌نور شدن همه چراغ‌های دیگر استفاده می‌شود. نورهای هالوژن با پرتو باریک کاملاً قابل تنظیم دمای رنگ مناسب را برای روشنایی کاری جذاب و موثر تضمین می‌کنند. و نقطه مقاومت فضا، پانل فلزی سوراخ‌دار تزئینی است، با نور پس‌زمینه با لوله‌های کاتد سرد برای ارائه روشنایی یکنواخت و منبع نور کارآمد جلوه‌ای زنده و آینده‌نگر است.

این سیستم نورپردازی یکپارچه را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که با هم در ایجاد یک نمایش نوری پر جنب و جوش برای رقابت با هر چیزی که در صفحه بزرگ دیده می‌شود کار کند، یا می‌توان آن را به راحتی خاموش کرد تا یک راه‌حل روشنایی عملی برای جلسات کاری ارائه دهد. نرم‌افزار کنترل روشنایی موجود در دستگاه آی‌پد به کاربر اجازه می‌دهد تا نور را با یک ضربه انگشت تغییر دهد و راه‌حل‌های با تکنولوژی بالا را برای هر روز به ارمغان بیاورد.

چراغ خطی باریسول

چرا از نورپردازی باریسول استفاده می‌کنند؟

باریسول به خاطر سقف‌ها و دیوارهای فویل کششی خود که در پروژه‌های بزرگ بین‌المللی به کار رفته است، شناخته شده است که شامل موارد مذکور می‌گردد: موزه فراری توسط سیستم‌های آینده در مودنا، ایتالیا. مرکز آبزیان توسط زاها حدید در لندن، انگلستان; و فروشگاه لوئیس ویتون در خیابان باند لندن توسط پیتر مارینو. این شرکت فرانسوی برای بیان نوآوری و تطبیق پذیری محصول خود، از ross lovegrove دعوت کرد تا یک غرفه و مجموعه‌ای از اشیاء نورپردازی را برای ارائه آن‌ها در بینال داخلی 2014 در کورتریک، بلژیک ایجاد کند.

خود این تاسیسات از چهار شی نورپردازی بزرگ تشکیل شده است که هر کدام فرم زیبایی شناختی را با نورپردازی ظریف متعادل می‌کنند. «مانتا» نام خود را از جانور آبزی گرفته است که ارجاعات رسمی نیز از آن گرفته است. این طرح از فویل‌های باریسول با شدت‌های مختلف استفاده می‌کند تا یک رطوبت بسیار لایه‌ای، آکوستیک و نور یکنواخت را شکل دهد. چارچوب نازک آن شکل یک لوزی را ایجاد می‌کند که امکان تعدادی آرایش مدولار را فراهم می‌کند. در انجام این کار، “مانتا” جایگزین سبک وزنی برای سقف‌های آویزان در فضاهای بزرگ، مانند فرودگاه‌ها، کارخانه‌ها و سالن‌ها است.

مزایای خطوط باریسول

● کاهش مصرف برق
● صرفه جویی در انرژی، سیستم الکتریکی ولتاژ بسیار پایین
● افزایش طول عمر LED
● ادغام نامرئی
● بیش از 300 رنگ و پرداخت برای انتخاب
● ردپای کوچک تنها با دیافراگم 20 میلی متری
● سازگار با تمام اشکال با طرح‌های راست و گرد
● روشنایی کم نور با تغییر آسان ال ای دی
● به عناصر پخش کننده نیاز ندارد و بنابراین نور بهینه را می‌دهد و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند
● دیافراگم تنها 20 میلی‌متر به جلوه زیبایی منحصر به فرد کمک می‌کند
● مناسب برای تمامی سقف‌های آکوستیک و/یا نورانی
● نورپردازی قابل تنظیم
● بدون نیاز به پخش کننده اضافی
● ذخیره انرژی
● ماندگاری بالا

چراغ باریسول در اتاق

نصب چراغ باریسول در سقف اتاق 

ورق‌های باریسول یک راه حل عالی داخلی برای اتاق‌هایی مانند مسکونی (اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق کودک، حمام)، استخر، اتاق بخار، تناسب اندام، هتل‌ها، ادارات، رستوران‌ها، فست‌فودها، بارها و مکان‌های مهمانی، دندانپزشکی است و کابینت‌های پزشکی، غرفه‌های نمایشگاهی، انبارها، سالن‌های ورزشی و کنفرانس، استودیوهای موسیقی، نمایشگاه‌ها، فضاهای کودکان، موزه‌ها و گالری‌ها، کلیساها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، مترو و اتوبوس و بسیاری موارد دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساخت چراغ خطی باریسول

ورق‌های باریسول با پلیمری ساخته می‌شوند که فرمول آن خاصیت باریسول است. این شرکت دارای حق ثبت اختراع ساخت و ترکیب مواد و هم‌چنین بیش از 80 اختراع است. ورق‌های باریسول در فرانسه M1، Bd B-S2-d0 و B-S3-d0 (جیرهای برس خورده) در اروپا و کلاس ‘O’ تحت مقررات ساختمان در انگلستان و کلاس I در ایالات متحده طبقه‌بندی می‌شوند. ورق‌های باریسول سمی نیستند و 100% قابل بازیافت هستند. از نظر مقاومت ورق‌های باریسول بسیار محکم هستند. آن‌ها می‌توانند تا وزن 100 کیلوگرم را بدون شکستن تحمل کنند و سپس فرم اولیه خود را پیدا کنند.

نصب سقف کشسان باریسول و نگهداری

برای یک پروژه استاندارد نصب سقف کشسان باریسول بین 15 تا 20 روز کاری نیاز است. در استفاده معمولی سقف کشسان باریسول نیازی به تمیز کردن ندارد. آنتی استاتیک است. در صورت نیاز به تمیز کردن می‌توانید از یک پارچه چرمی یا نخی و مقداری آب گرم یا اسپری پاک کننده باریسول استفاده کنید.

نتیجه

خرید چراغ خطی یکی از راه‌های مهم و موثر در جهت زیباسازی فضای داخلی خانه‌ها است که می‌تواند شما را به آرامشی برساند چرا که لاین نوری تاثیر به سزایی در انرژی و حس فضا دارد همان‌طور هم که می‌دانید در بسیاری از مکان‌های مرتبط به یوگا و فعالیت‌های ذهنی نیز از چنین روش‌های کمک می‌گیرند.

5/5 - (2 امتیاز)