نمایندگی سقف کشسان

نمایندگی سقف کشسان در تهران | توسعه افراز هوراد

چنانچه اخیرا با سقف کشسان آشنا شده‌اید و مایل هستید در باره آن بیشتر بدانید؛ یا با این سقف آشنا هستید و به دنبال کسب اطلاعات در مورد نحوه‌ی تولید انواع سقف کشسان و نمایندگی سقف کشسان به این صفحه هدایت شده‌اید.

در این نوشته ما به همه‌ی موارد ذکر شده پرداخته‌ایم. هم‌چنین نحوه نصب سقف کشسان توسط توسعه افراز هوراد و نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد؛ تا سقف به خوبی اجرا شده وقابل استفاده باشد را ذکر نموده‌ایم.

علاوه بر آن در مورد تولید سقف کشسان آسمان مجازی، تولید سقف کشسان سه بعدی و سایر مدل‌های پرفروش این محصول توضیح داده‌ایم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شود.

با ما همراه باشید.

تولید انواع سقف کشسان

تولید انواع سقف کشسان

سقف کشسان در واقع نوعی سقف کاذب است که اخیرا به بازار معرفی شده‌است. نامی که به سقف کشسان اتلاق می‌گردد؛ به نحوه‌ی تولید آن بر می‌گردد. در ادامه به توضیح درباره‌ی تولید انواع سقف کشسان خواهیم پرداخت. در ساخت این سقف از پارچه‌ای استفاده می‌گردد که دارای قابلیت کشسانی است.

این پارچه از جنس پی وی سی بوده و با گرما دادن به آن می‌توان ابعاد آن را به ابعاد مورد نظر درآورد و استفاده نمود. تولید کننده سقف کشسان، پس از گرما دادن به پارچه و استفاده از خاصیت کشسانی آن برای رساندن پارچه به ابعاد مورد نظر، پارچه را به پروفیل‌هایی ویژه متصل می‌کنند و در محل مورد نظر نصب می‌نمایند.سقف کشسانی به صورت ساده و یا طرح‌دار تولید می‌شود.

این سقف هم‌چنین بستر مناسبی برای نورپردازی فراهم نموده است؛ با کار گذاشتن انواع چراغ‌ها در پشت پارچه پی وی سی سقف می‌توان تنوعی از نورپردازی را به‌وجود آورد. به همین جهت این سقف در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

نصب سقف کشسان توسعه افراز

به سراغ کدام تولید کننده سقف کشسان برویم؟

علی رغم این‌که تولید انواع سقف کشسان پیچیده نیست؛ اما لازم است خاطر نشان کنیم که مرغوبیت متریال به کار رفته برای تولید و هم‌چنین دقت در فرآیند نصب سقف کشسان مسئله‌ای نیست که الزاما بتوان از هر تولید کننده‌ سقف کشسان انتظار داشت. برای مثال اگر پارچه پی وی سی با کیفیت استفاده شود؛ این پاچه خاصیت آنتی باکتریال خواهد داشت. اما در غیر این‌صورت تضمینی برای چنین مسئله‌ای وجود نخواهد داشت.

بنابراین بسیار حائز اهمیت است که برای سفارش، خرید و اجرا به سراغ نمایندگی سقف کشسان معتبر و شناخته شده بروید. تنها در این حالت می‌توانید از مرغوبیت و نصب سقف خود خاطر جمع باشید. نمایندگی‌ها بیشتر از هر چیز در جهت حفظ مشتریان خود قدم برمی‌دارند. به همین جهت نیز نظارت و دقت ویژه‌ای بر فرآیند تولید و اجرای سقف خواهند داشت.

نصب سقف کشسان توسط توسعه افراز

توسعه افراز هوراد به عنوان نمایندگی سقف کشسان، خدمات نصب آن را نیز ارائه می‌دهد.در نصب سقف کشسان توسط توسعه افراز، از ابزار ویژه‌ و تخصصی اجرای سقف کشسان استفاده می‌گردد.

در اولین مرحله نصب، پروفیل‌هایی که پارچه پی وی سی به آن متصل می‌شود؛ دور تادور سقف فضای مورد نظر مانند یک قاب افقی نصب می‌گردد.در مرحله بعد، پارچه پی وی سی با گیره‌هایی مخصوص به چهار گوشه قاب پروفیل، به‌طور معلق متصل می‌شود.پس از آن با استفاده از هیتر مخصوص به پارچه پی وی سی حرارت داده می‌شود.

در نصب سقف کشسان توسط توسعه افراز بیش از یک نفر به محل فرستاده می‌شود.زیرا یک نفر باید هیتر را در فاصله‌ی مناسب از سقف نگه دارد. پس از حرارت دیدن پارچه پی وی سی و افزایش قدرت کشسانی آن، فرد نصاب دیگر با استفاده از ابزاری شبیه کاردک گوشه‌های پارچه را به سمت قاب پروفیل کشیده و به آن‌ها متصل می‌نماید. پس از آن سایر قسمت هارا نیز به قاب متصل می‌گردد. در مرحله‌ی نهایی، دورتادور قاب پروفیل درزگیری می‌شود تا گرد و غبار و حشرات به پشت محفظه خالی سقف راه نیابند.

لازم به ذکر است که هیتری که در حین نصب سقف کشسان توسط توسعه افراز مورد استفاده می‌گردد هیتری عادی نیست.این هیتر مخصوصا برای این منظور طراحی شده و ویژگی‌های متفاوتی با سایر انواع هیترهای صنعتی دارد.

 نصب سقف کشسان

ویژگی‌های سقف کشسانی

سقف کشسان علاوه‌ بر مدرن بودن و زیبایی، ویژگی کاربردی دیگری نیز دارد.در ادامه به ذکر این موارد پرداخته ایم.

  • قاب پروفیلی که در هنگام اجرای سقف استفاده می‌گردد؛ معمولا از جنس فلزی انعطاف پذیر مانند آلومینیوم ساخته می‌شود. به همین جهت این سقف قابلیت اجرا در هر فضایی خواهد بود.از جمله فضاهایی با سقف‌هایی که انحنا و قوس دارند.
  • در تولید انواع سقف کشسان می‌توان هر نقش مورد نظری را در هر ابعادی چاپ نمود.در نتیجه شما قادر خواهید بود سقف مورد نظر خود را با حال و هوای هر فضایی منطبق نمایید.
  • پارچه پی وی سی سقف کشسان در برابر آب و رطوبت مقاوم است.در نتیجه این سقف به راحتی قابل شستشو است.
  • به دلیل شیوه تولید و نصب سقف کشسان توسط توسعه افراز که پیش از آن به تشریح آن پرداخته‌ایم؛ این سقف قابل جابه‌جایی است. به این معنا که شما با نقل مکان از یک محل می‌توانید سقف کشسان را باز نموده و در محل جدید مجددا نصب نمایید.
  • به دلیل مواد اولیه پارچه به کار رفته در تولید سقف کشسان، این سقف خاصیت آنتی باکتزیال دارد. (باید دقت داشته باشید که برای تعبیه این سقف به سراغ تولید کننده سقف کشسان دارای اعتبار بروید تا بتوانید از مرغوبیت متریال به کار رفته اطمینان حاصل نمایید.)
  • سقف کشسان ضد اشتعال و نسوز است. در صورت آتش‌سوزی این سقف نمی‌سوزد و تنها در خود مچاله می‌شود.
  • به دلیل مقاومت در برابر رطوبت، چکه کردن برای سقف کشسان رخ نمی‌دهد.
  • به دلیل انجام درزگیری کامل هنگام اجرای سقف کشسان، این سقف ضد غبار خواهد بود. (دقت داشته باشید که برای اینکه سقف کشسان شما دارای این ویژگی باشد؛ باید پروسه‌ی نصب به دقت انجام شده باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم از نمایندگی سقف کشسان برای نصب کمک بگیرید.)
  • این سقف ها به دلیل نحوه اجرا و متریال به کار رفته در ساخت، در برابر بسیاری از موارد آسیب‌زا مانند آتش‌سوزی، رطوبت، قارچ و باکتری، گرد و غبار مقاوم بوده و در نتیجه عمر مفید بالایی دارد.

محبوب ترین سقف کشسان

محبوب‌ترین انواع سقف کشسان

شاید فکر می‌کنید سقف نقش‌دار پدیده‌ای جدید است. اما جالب است بدانید سقف منقوش از مدت‌ها پیش مورد توجه انسان بوده است. در گذشته برای ایجاد طرح، روی سطح سقف نقاشی می‌کشیدند. جدا از سختی این‌کار در حین اجرا و زمان‌بر بودن آن، این شیوه معایب دیگری نیز داشت. مانند عمر مفید پایین و غیرقابل شت‌وشو بودن. پس از آن کاغذ دیواری برای سقف به کار می‌رفت.

اما با پیشرفت تکنولوژی در حوزه دکوراسیون داخلی و ساختمان، شیوه‌های جدیدی با قابلیت‌های کاربردی بیشتر به بازار عرضه شد. پیشرو آن‌ها تایل‌های پلکسی بودند که علاوه بر نقش‌ داشتن، قابلیت نور پردازی را نیز دارا بودند. اما این تایل‌ها تصویری یکپارچه ارائه نمی‌دادند. پس از تایل‌های پلکسی، سقف کاذب کشسان به حوزه دکوراسیون داخلی معرفی شد.این سقف قابلیت نمایش تصویر یکپارچه در هر ابعاد و شکلی را دارا هستند.

توسعه افراز هوراد تولید کننده سقف کشسان

توسعه افراز هوراد، تولید کننده سقف کشسان در تهران است.این مجموعه در زمینه تمام بخش‌های دکوراسیون داخلی از تولید تا نصب خدمات ارائه می‌دهد.این خدمات شامل نورپردازی روکا و توکار، تولید و نصب سقف کشسان و… است. در ادامه قصد داریم پرفروش‌ترین مدل‌های این نمایندگی سقف کشسان را معرفی نماییم.

  • سقف کشسان آسمان مجازی
  • سقف کشسان سه بعدی
  • سقف کشسان سرویس بهداشتی
  • سقف کشسان آشپزخانه

سقف کشسان آسمان مجازی

اما حدس بزنید چه طرحی در تمام دوران محبوب‌ترین طرح برای سقف بوده‌ است؟ آسمان!

رایج‌ترین طرحی که برای سقف به کار می‌رود طرح آسمان ابری یا آسمان پرستاره شب است. توسعه افراز هوراد قادر به تولید سقف کشسان آسمان مجازی مطابق با سلیقه و نیاز شما درمدل و ابعاد متنوع است.

 

سقف کشسان آسمان مجازی

سقف کشسان سه بعدی

طرح‌های سه بعدی در قرن اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.علت این امر نیز خطای دیدی است که این تصاویر ایجاد می‌نمایند.با نگاه کردن به این تصاویر، بیننده تصور می‌کند تصویر دارای بعد است.در حالی‌که تصویر کاملا مسطح و دو بعدی است. در تولید سقف کشسان سه بعدی، تصاویر سه بعدی بر روی پارچه پی وی سی چاپ می‌شود.

در صورتی‌که کیفیت چاپ مناسب باشد؛ این تصاویر جلوه خیره کننده‌ای به فضا می‌بخشد. برای اطمینان از این مورد توصیه می‌کنیم به بهترین تولید کننده سقف کشسان در تهران مراجعه نمایید.

سقف کشسان سه بعدی

سقف کشسان سرویس بهداشتی

سقف کشسان یکی از بهترین گزینه‌ها برای سقف سرویس بهداشتی است.همان‌طور که در قسمت ویژگی‌های این سقف‌ها گفته شد؛ در تولید سقف کشسان سرویس بهداشتی از پارچه پی وی سی استفاده می‌شود که ضد رطوبت و آنتی باکتریال است.در نتیجه برای این فضا بسیار بهداشتی است و عمر مفید بالایی خواهد داشت.هم‌چنین به خوبی می‌تواند تاسیسات را در پشت خود پنهان نماید.

سقف کشسان آشپزخانه

آشپزخانه فضایی است که رطوبت بالایی داشته و بهداشتی بودن آن ضروری است.به همین جهت سقف کشسان به جهت داشتن ویژگی ضد آب و آنتی باکتریال که پیش از این نیز ذکر شد. گزینه بسیار مناسبی برای سقف آشپزخانه است. تنها باید دقت داشته باشید که به سراغ نمایندگی سقف کشسان بروید تا بتوانید از مرغوبیت به کار رفته در تولید سقف کشسان آشپزخانه اطمینان داشته باشید.

سقف کشسان آشپزخانه

 

توسعه افراز هوراد، تولید کننده سقف کشسان در تهران بر تمامی مراحل از تولید تا نصب سقف کشسان نظارت داشته تا همگی مراحل مطابق استاندارد انجام گردد.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم در رابطه با تولید انواع سقف کشسان، ویژگی‌های آن‌ها و نحوه نصب، توضیحاتی ارائه دهیم. هم‌چنین در مورد توسعه افراز هوراد به عنوان تولیدکننده سقف کشسان و نمایندگی آن نیز صحبت نمودیم.

امیدواریم این مطالب به شما در تصمیم‌گیری و خرید کمک نموده باشد. ازهمراهی شما تا انتهای این مقاله سپاس‌گزاریم. نظرات و سوالات خود را می‌توانید در قسمت کامنت‌ها با در میان بگذارید. برای دانستن در ورد جدید ترین تکنولوژی در زمینه نورپردازی و دکوراسیون داخلی با ما همراه باشید.

5/5 - (2 امتیاز)