رویال کلاسیک سعادت آباد

این پروژه در خیابان بهشت سعادت آباد در زمینی به مساحت 1300 مترمربع و در 6 طبقه واقع شده است.
یکی از مهمترین مسائل در زمینه نورپردازی این پروژه با توجه به طراحی سبک کلاسیک و رومی نما و محوطه، رعایت اصول فنی نورپردازی در جهت نمایان کردن ستون ها و سرستون ها به صورت نورهای روشن و نورپردازی سایه روشن جهت نمایش نما بوده است.
نورپردازی نما با استفاده از جت لایت 10 وات از برند Cree با قدرت پرتاب 12 متر و زاویه 15 درجه استفاده شده و در قسمت هایی که لاین ستون ها بلندتر می باشد جهت جلوگیری از افت نور در مسیر از لایت دوبل استفاده شده است.
در قسمت محوطه بیرونی و حیاط پروژه استفاده از چراغ های کلاسیک دایکست شده با مدل های امپراطوری برای ورودی و مدل لاله برای حیاط طراحی و اجرا شده است.
یکی از نکاتی رعایت شده در این موضوع چیدمان چراغ ها براساس نورپردازی یکنواخت با توجه به جانمایی گیاهان موجود در باغچه می باشد.
با توجه به مساحت بالای روف گاردن پروژه و طراحی متنوع فضاها در پشت بام و درنظرگرفتن بیشترین زمان استفاده از این محیط در شب، نورپردازی در این فضا از اهمیت بسیار بالا برخوردار بوده، طراحی روشنایی روف گاردن براساس چراغ های ایستاده تک کلاسیک در محیط های ورودی آلاچیق ها و چراغ های دیواری جهت ایجاد شار نوری یکنواخت در محیط بام مورد نظر قرار گرفته است. نحوه چیدمان چراغ براساس محدودیت فضا و یکنواخت بودن نور در پشت بام و عدم وجود فضای تاریک طراحی و اجرا گردیده است.

 

Rate this post