ساختمان اداری شرکت اقتصاد بیدار

این پروژه در چهار راه جهان کودک کوچه کمان واقع می باشد.
مهم ترین چالش نورپردازی در این پروژه ساخت چراغ های منحنی U شکل جهت روشنایی فضای اداری در طبقات اول تا چهارم و به تعداد 4 عدد در هر طبقه میباشد.

بــرای دریــــافــــت اطلـــاعـــات بیشـــــتــــر
بـــر روی لینــــک زیــــر کلــــیک کنیــــد.

مشاوره و سفارش آنلاین

همانطور که از طرح اولیه و کار اجرا شده مشاهده مینمایید هدف اصلی عبور لاین نوری از دو طرف ستون واقع در پلان معماری و روشنایی یکپارچه و بدون قطع میزها و راهرو میباشد.
عرض و ارتفاع چراغ 8 سانتی متر و با استفاده از سیستم آویز کابلی با دیفیوزر باریسول بدون قطع در طول 8 متر چراغ میباشد.(مجموع طول چراغ در چهار طبقه ساختمان 132 متر میباشد)
توان مصرفی چراغ در هر متر طول 48 وات با کلوین 4500 که توانسته لوکس نوری 500 را درفضای اداری موجود تولید نماید.

 

همانطور که در فیلم مشاهده مینمایید چراغ خطی منحنی کاملا بر دیزاین معماری داخلی و چیدمان میزها منطبق شده و علاوه بر ایجاد نور استاندارد مورد نیاز فضا، زیبایی دو چندانی در محیط ایجاد نموده است.

نورپردازی اتاق مدیریت بوسیله سقف های کشسان دکوراتیو مثلثی به همراه بک لایت با کلوین 6000 اجرا شده است.

 

راهروی منتج به اتاق مدیریت با استفاده از چراغ های خطی روکار با عرض 5/4 سانتی متر و به صورت لاین های موازی با کلوین رنگ 4500 تولید و اجرا گردید.

در قسمت پارکینگ پروژه با توجه به محل آسانسور و راه پله در قسمت مرکزی پلان و لزوم راهنمایی مراجعه کنندگان در مسیر حرکت به سمت طبقات از تکنیک سقف کشسان لاکر مشکی به صورت لاین در سقف پارکینگ و لابی استفاده شده است.

 

 

در فیلم می توانید بازتاب سقف کشسان لاکر که مشابه آیینه ای در سقف عمل میکند را مشاهده نمایید.

در معماری داخلی نوین ساختمان های اداری فضای جدیدی جهت استراحت و مدیتیشن مدیران در نظر گرفته شده است که این شرکت مبتکر طرح نوآورانه در زمینه دیزاین و نورپردازی محیطی این نوع فضاها میباشد.

استفاده کاربردی از باریسول لاکر آیینه ای در قسمت های دیوار و سقف و همچنین استفاده از متریال بازتاب دهنده در کف می تواند فضای کهکشانی را در فضای relax room پدید آورد، که این مهم توسط فیبر های نوری که به مشابه ستارگان در فضا می باشند تحقق یافته است.

 

5/5 - (1 امتیاز)