نورپردازی با استفاده از چراغ های خطی توکار

نورپردازی راهرو های تجاری، اداری، بیمارستانی و هتل

نورپردازی راهرو با چراغ خطی

نورپردازی با استفاده از چراغ‌ های خطی روکار در راهرو های تجاری، اداری، بیمارستانی و هتل گزینه بسیار خوبی است که امروزه تا حد زیادی توجه طراحان را به خود جلب کرده است. استفاده از این چراغ‌ها علاوه بر این که به شما اجازه میدهد مقدار نور مورد نیاز خود را داشته باشید، این فرصت را در اختیار شما میگذارد که طرح‌های جالب و زیبایی به فضای راهروی خود بدهید.

در ادامه این مطلب توضیحاتی را در خصوص نورپردازی با استفاده از چراغ‌ های خطی روکار در راهروهای تجاری اداری بیمارستانی و هتل‌ها با شما در میان میگذاریم. چراغ‌ های خطی جدیدترین نسل محصولات عرصه روشنایی هستند که استفاده از آنها از نظر مصرف برق، زیبایی و تامین نور برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

 

چراغ خطی توسعه افراز هوراد

چراغ خطی چیست؟

چراغ‌ های خطی نسل جدید وسایل روشنایی هستند که به شما اجازه می دهند در مکان هایی مانند راهروها، اتاق‌ ها و سایر قسمت‌ های محیط مورد نظر خود، روشنایی کنترل شده و به میزان مشخص داشته باشید.

از آنجایی که هدایت زاویه چشم امروزه در طراحی‌ های مدرن اهمیت بسیار بالایی دارد، این چراغ‌ ها میتوانند گزینه‌ های بسیار مناسبی برای شما باشد. میزان نور چراغ های خطی به حدی نیست که چشم شما را آزار دهد. از طرفی می‌ تواند مقدار روشنایی قابل قبولی را در اختیار شما قرار دهد.

این محصولات نیز مانند سایر وسایل روشنایی LED مصرف بسیار پایینی دارد و همین باعث میشود که استفاده از آنها در طولانی مدت برای شما بسیار به صرفه باشد. شکل ظاهری چراغ های خطی به صورتی است که بعد از نصب آنها شاهد منظم شدن فضای مورد نظر خود خواهید بود. چراغ های خطی روکار علاوه بر این که وظیفه تامین نور را برعهده دارند، به عنوان بخشی از دکوراسیون شما به چشم می‌آیند.

چراغ خطی در راهرو

انتخاب چراغ خطی برای راهرو

اولین نکته که در مورد نورپردازی با استفاده از چراغ‌ های خطی روکار در راهروهای تجاری، اداری، بیمارستانی و هتل‌ها باید بدانید این است که به کارگیری چراغ روکار برای مکان هایی که قصد تغییر سیستم نورپردازی خود را دارند، گزینه بسیار مناسبی می‌ باشد. این محصولات روند نصب بسیار ساده ‌ای دارند و در زمان بسیار کمی می‌ توان آن‌ها را نصب کرد.

اما وقتی قصد انتخاب این چراغ‌ ها را دارید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که از بین انواع مختلف این محصولات حتما چراغ هایی را انتخاب کنید که با شرایطی فضای شما همخوانی دارند. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انتخاب و خرید حتما با فردی که تخصص و تجربه کافی در زمینه طراحی دکوراسیون دارد، صحبت کنید و از او مشاوره بگیرید.

مورد بعدی که در انتخاب چراغ خطی روکار اهمیت دارد، این است که حتما در زمان خرید به کیفیت محصول مورد نظر خود توجه کنید. توجه حداکثری به موضوع پایین بودن قیمت باعث میشود چراغ های خطی خریداری شده در زمان کم دچار مشکل شوند.

پس در زمان خرید اول از همه باید به کیفیت مناسب محصولات دقت کرد و بررسی کرد که آیا برند سازنده این چراغ ‌ها خدماتی مانند گارانتی را به مشتریان خود ارائه میدهد یا خیر. گارانتی معتبر می‌تواند مهر بر روی اعتبار محصول مورد نظر شما باشد.

چراغ خطی روکار توسعه افراز هوراد

توضیحاتی در خصوص چراغ‌ های خطی روکار

چراغ‌ های خطی روکار محصولاتی هستند که برای نصب آنها شما نیاز به ایجاد حفره یا برش دادن سقف ندارد. این محصولات به راحتی روی سقف یا دیواره‌ های مورد نظر شما نصب میشوند. به همین دلیل بیشترین استفاده از آنها در مکان هایی است که سقف از قبل اجرا شده و یا قبلا از سیستم نورپردازی متفاوتی استفاده شده است و الان قصد تعویض آن را دارند.

هتل‌ها، ساختمان‌ های اداری، بیمارستان‌ها و… گزینه‌ های مناسبی برای استفاده از این چراغ ‌ها می‌ باشد. نمونه دیگری از چراغ‌ های خطی روکار هستند که به صورت آویز مورد استفاده قرار میگیرند. این چراغ معمولا در طول‌ های مشخصی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

در زمان استفاده از این چراغ‌ها باید این موضوع را در نظر داشته باشید که آیا با توجه به سایر المان‌ های موجود در محیط استفاده از آنها منطقی است؟ در صورتی که پاسخ شما به این سوال منفی بود سراغ محصولات دیگری بروید، از طرفی هم نیاز نیست نگران این موضوع باشید که چراغ سازگار با محیط خود را پیدا نخواهید کرد، شما به راحتی می‌توانید سراغ محصولات LED دیگری بروید.

 

نوپردازی خطی توسعه افراز هوراد

مزایای استفاده از نورپردازی راهرو با چراغ ‌های خطی

نورپردازی با استفاده از چراغ ‌های خطی روکار در راهرو های تجاری، اداری، بیمارستانی و هتل ‌ها مزایایی را برای شما به همراه دارد که در ادامه این موارد را با هم مورد بررسی قرار میدهیم.

نورپردازی خطی روکار توسعه افراز هوراد

● سازگاری بالا با مکان هایی که از طراحی دکوراسیون مدرن استفاده میکنند و دوست دارند طرح‌ های مینیمال در فضای خود پیاده کنند.
● شکل ظاهری و نوردهی آنها به شکلی زیبا و یکنواخت است. همین موضوع باعث شده در بیشتر موارد با فضای مورد نظر شما سازگاری لازم را پیدا کنند.
● این چراغ‌ ها را میتوانید به عنوان چراغ دکوراتیو استفاده کنید.
● تنوع بالا در زمان نصب به شما اجازه می دهد که طرح‌ های مختلفی را در زمان استفاده از چراغ‌ ها پیاده سازی کنید.
● این چراغ‌ های LED از نوع SMD هستند و طول عمر بالایی دارند، اما در صورت خراب شدن نیز می‌ توانید آنها را تعمیر و یا برای به دست آوردن نور بیشتر چراغ‌ های موجود روی آن را با نمونه‌ های پر نور تر تعویض کنید.
● استفاده از چراغ های خطی روکار به علت اینکه حرکت چشم بیننده را کنترل می کند، می تواند باعث شود که فضای شما بزرگتر به چشم بیاید.

5/5 - (1 امتیاز)