کاربرد چراغ خطی قوسی آویز

چراغ خطی قوسی | معرفی و خرید

چراغ خطی قوسی چیست؟

چراغ خطی قوسی یکی از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین گزینه‌ها در دنیای دیزاین داخلی است. این مقاله به بررسی این تابلو چراغ هنری پرداخته و ویژگی‌ها و مزایای آن را برجسته می‌کند.

چراغ خطی قوسی چیست؟

چراغ خطی قوسی نوعی از چراغ خطی است که دارای شکلی منحنی یا قوسی است. این نوع چراغ ها در سال های اخیر به دلیل زیبایی و جذابیت ظاهری خود، محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. چراغ خطی قوسی در انواع مختلفی تولید می شود که از نظر شکل، اندازه، جنس بدنه، نوع نصب و نوع نورپردازی با یکدیگر متفاوت هستند.

  • از نظر شکل، چراغ خطی قوسی می تواند دارای قوس های ساده یا پیچیده باشد. همچنین، می تواند دارای طول و عرض متفاوتی باشد.
  • از نظر جنس بدنه، چراغ خطی قوسی می تواند از مواد مختلفی مانند آلومینیوم، استیل، پلاستیک و غیره ساخته شود.
  • از نظر نوع نصب، چراغ خطی قوسی می تواند به صورت توکار، روکار یا آویز نصب شود.
  • از نظر نوع نورپردازی، چراغ خطی قوسی می تواند دارای نور مستقیم، نور غیر مستقیم یا نور ترکیبی باشد.

    چراغ خطی قوسی را می توان در فضاهای مختلف مانند منازل، ادارات، فروشگاه ها، رستوران ها و غیره استفاده کرد.

    چراغ قوسی

    سفارش چراغ خطی قوسی از توسعه افراز: 02122057583
    02126204203

    چراغ خطی قوسی آویز

    چراغ‌ های خطی در سال های اخیر توانسته به عنوان جدیدترین تجهیزات روشنایی در بین مشتریان محبوبیت زیادی کسب کنند. یکی از انواع این محصولات، چراغ خطی آویز است که از نظر شکل و فرم به دسته بندی‌ های مختلفی تقسیم می‌ شود. اما تمامی آنها دارای ظاهری یکسان و مشخص هستند.

    چراغ خطی قوسی آویز در سال های اخیر توانسته توجه افرادی که به دنبال محصولات خاص و لوکس هستند را جلب کند، از همین رو در ادامه این مطلب بیشتر در خصوص کاربرد چراغ خطی قوسی آویز صحبت می‌ کنیم. البته باید در نظر داشته باشید که برای درک بهتر کاربرد این محصولات بهتر است که مزایای و کاربردهای اصلی چراغ‌ های خطی را با هم مورد بررسی قرار دهیم تا به مزایای استفاده از چراغ خطی آویز برسیم.

    آشنایی با کاربرد و مزایای چراغ‌ های خطی

    پروژه های مرتبط

    آشنایی با کاربرد و مزایای چراغ‌ های خطی

    استفاده از تکنولوژی LED در چراغ‌ های خطی باعث شده تا این محصولات بتوانند بیشترین بازده نوری با کمترین مصرف انرژی در اختیار ما بگذارند. همین باعث می‌ شود تا مصرف کلی این محصولات نسبت به سایر نمونه تجهیزات روشنایی بسیار کمتر باشد و در طولانی مدت انتخاب‌ های به‌صرفه‌ ای به شمار روند.

    یکی دیگر از مواردی که باید در مورد لامپ‌ های LED استفاده شده در لامپ خطی بدانید این است میزان تولید انرژی حرارتی آنها بسیار پایین است و به عبارتی می‌ توان گفت که آنها بیشتر انرژی الکتریکی دریافت شده را تبدیل به نور می‌ کنند. یکی دیگر از مزایایی که استفاده از تکنولوژی LED در اختیار چراغ خطی قرار می‌ دهد، عمر بالای این محصولات است که در طولانی مدت باعث می‌ شود که انتخاب خوب و به صرفه‌ ای باشند.

    مزایای چراغ‌ های خطی

    مزایای استفاده از چراغ خطی قوسی

    یکی از ویژگی‌های برجسته چراغ خطی قوسی، روشنایی منحصر به فرد آن است. این چراغ‌ها با ترکیب رنگهای مختلف و الگوهای هنری، فضا را تبدیل به یک قطعه هنری می‌کنند. همچنین، مصرف انرژی کم و عمر طولانی لامپ‌های LED مورد استفاده در این تابلوها از دیگر مزایای آنهاست.

    مزایای چراغ خطی آویز

    از سوی دیگر استفاده از تکنولوژی هیت سینک به خنک کردن بیشتر این چراغ‌ ها کمک می‌ کند. همین موضوع در طولانی مدت می‌ تواند تاثیرات مثبت زیادی در خصوص افزایش عمر مفید این محصولات داشته باشد. یکی دیگر از مزایای چراغ خطی قوسی، تنوع بالا در رنگ و ابعاد این محصولات است. همین باعث می‌ شود تا بتوانید برای محل مورد نظر خود از چراغ‌ های قوسی با طول های متفاوت و رنگ بندی‌ های گوناگون استفاده کنید.

    چراغ خطی قوسی LAA

    کاربرد چراغ خطی قوسی آویز

    حال که توضیحاتی در خصوص مزایای استفاده از چراغ خطی قوسی در اختیار شما قرار داده‌ ایم، نوبت به ما می‌ رسد که کاربرد این محصولات را با هم مورد بررسی قرار دهیم. چراغ خطی قوسی آویز و یا سایر انواع چراغ خطی آویز در شرایطی مورد استفاده قرار می‌ گیرند که ارتفاع سقف بالا باشد. معمولاً برای آویزان کردن این محصولات از زنجیرهای مخصوصی که به همراه هر چراغ ارائه شده، استفاده می‌ شود. امکان تنظیم ارتفاع این محصولات کمک می‌ کند تا بتوانیم شار نوری مورد نظر خود را به صورت یکنواخت در فضا پخش نماییم.

    چراغ خطی قوسی آویز

    از همین رو این روزها شاهد استفاده از چراغ خطی قوسی آویز در هتل‌ها، رستوران‌ ها، بوتیک‌ ها، فروشگاه‌ ها، نمایشگاه‌ های مختلف و… هستیم. همچنین استفاده از این محصولات برای شرایطی که قصد داریم نور بر یک قسمت خاص متمرکز شود نیز می‌ تواند گزینه خوبی به شمار رود. به عنوان مثال روی میز پذیرش و یا میز کنفرانس استفاده از چراغ خطی قوس آویز انتخاب خوبی خواهد بود.

    کاربرد چراغ خطی آویز

    استفاده از چراغ خطی قوسی در نورپردازی داخلی

    شکل ظاهری چراغ خطی قوسی به گونه‌ ای است که با شیوه‌ های مختلف طراحی دکوراسیون سازگاری بالایی دارد. این محصولات علاوه بر اینکه می‌ توانند میزان نور مناسب برای روشن سازی فضا در اختیار ما قرار دهند، سازگاری زیادی با طراحی مینیمال دارند.

    از سوی دیگر قابلیت متمرکز سازی نور با استفاده از تنظیم ارتفاع این چراغ‌ ها، به ما امکان می‌ دهد که در فروشگاه‌ ها یا مراکز تجاری مختلف بتوانیم زاویه دید مشتریان یا مراجعه کنندگان را به صورت هدفمند تعیین کنیم و به سمت محصول یا بخش مورد نظر خود معطوف سازیم. همچنین نباید فراموش کرد که چراغ‌ های آویز خطی را می‌ توان بعد از نصب نیز مجدداً از محل مورد نظر جدا کرد و آنها را در محل دیگری قرار داد. در چنین شرایطی به هیچ عنوان شما نیاز به تخریب و یا ترمیم محل نصب این چراغ‌ ها نخواهید داشت.

    خرید چراغ خطی قوسی از توسعه افراز هوراد

    خرید چراغ خطی قوسی

    حال که با کاربرد چراغ خطی قوسی آشنا شده‌ اید، بهتر است نکات مهمی را در خصوص خرید این محصولات به شما گوشزد کنیم. به یاد داشته باشید که این روزها شرکت‌ های زیادی در زمینه تولید و یا فروش چراغ خطی قوسی و یا سایر محصولات و تجهیزات روشنایی فعالیت می‌ کنند. از همین رو برای خرید شما باید به دقت فروشنده مورد نظرتان را انتخاب کنید تا برای نصب و استفاده این محصولات به مشکل بر نخورید.

    استفاده از چراغ خطی قوسی آویز در نورپردازی داخلی

    شرکت‌ های معتبر فروش چراغ خطی مانند سایت توسعه افراز هوراد همیشه سعی دارند که محصولات خود را از برترین برندها در اختیار مشتریان بگذارند. از سوی دیگر داشتن گارانتی معتبر برای اجناس فروخته شده نشان دهنده قابل اعتماد بودن یک محصول است. پس همواره سراغ فروشندگانی بروید که محصولات خود را با گارانتی در اختیار شما قرار می‌ دهد.

    5/5 - (2 امتیاز)