سقف کشسان در محیط های اداری

سقف کشسان در محیط های اداری

راهکارهای ضروری برای طراحی دفاتر کار به هنگام طراحی و یا بازسازی یک دفتر کار استفاده از سقف کشسان می باشد که به ذهن تعداد زیادی از صاحبان مشاغل خطور نمی کند،تکنولوژی که می تواند در طراحی یک محیط کار منحصر به فرد با جذابیت های پویای بصری به کمک طراحان بیاید

نصب سقف های کشسان محیط اداری

به سادگی به فراموشی سپرده می شود بسیاری از کارفرمایان با این بهانه که دفاتر کارشان به اندازه کافی برای استفاده از این تکنولوژی مدرن نیست از بهره گیری آن امتناع می ورزند غافل از آنکه تکنولوژی سقف های کشسان قابل تطبیق با انواع گونه های طراحی است در این نوشته با ذکر 4 دلیل نشان خواهیم داد استفاده از سقف های کشسان راهکاری ضروری است برای طراحی دفاتر کار است

  1. تنوع در طراحی
    شاید بهترین مزیت نصب سقف های کشسان این واقعیت باشد که آنها می توانند به هر آنچه که در ذهن شماست تبدیل گردند.
    پارچه ی سبک و شکل پذیر آن می تواند بر روی هر حجم کشیده شده و هر فرمی را ارائه دهد.
    چاپ پذیر بودن و تنوع در شفافیت پارچه های کشسان قابلیت استفاده از هرگونه طرح و رنگ و امکان نورپردازی در حالات گوناگون در اختیار طراحان قرار می دهد.
    اگر این ویژگی ها به درستی در کنار هم به درستی مورد استفاده قرار گیرند باعث جذب مشتریان و سرمایه گذاران و ارتقای کیفیت کار کارمندان می گردد.
  2. ارتقای کیفیت نور و صدا در دفتر کار
    یکی از مهمترین دغدغه های طراحان دفاتر کار تنظیم شرایط محیطی دفتر کار همچون نور و صداست. با استفاده از تکنولوژی سقف های کشسان میتوان با بهره گیری از نورپردازی بهینه همزمان با صرفه جویی در مصرف انرژی برقی و کاهش هزینه ها به ایده آل ترین حالت روشنایی محیط کار دست یافت. همچنین پی وی سی مورد استفاده از سقف های کشسان قابلیت جذب صداهای محیط را داشته که بدین ترتیب با استفاده مناسب از آنها میتوان کیفیت آکوستیک دفتر کار را ارتقاء داد.
  3. سرعت نصب
    برای بسیاری از صاحبان مشاغل تعطیلی هرچند کوتاه مدت برای بازسازی آن امری غیرممکن است. بسیاری دیگر امکان جابجایی وسایل محیط کار خود را ندارند و اینگونه سال ها بازسازی محیط کار را به تعویق می اندازند تا محیط کار مخروبه ای غیر قابل تغییرات تبدیل می شود سرعت و سهولت نصب سقف های کشسان سبب آن می گردد که حتی نیازی به تعطیلی محیط کار برای بازسازی نباشد.
  4. نگهداری آسان
    برخلاف سقف های سنتی که مدام نیاز به رنگ شدن دارند نگهداری از سقف های کشسان بسیار آسان است. پارچه ی پی وی سی این سقف ها هیچ گونه غباری را به خود جذب نمی کند که این امر باعث می گردد کیفیت هوای محیط افزایش یافته و محیط کار برای مدت زمان بیشتری تمیز باقی بماند.

 

Rate this post